کتاب داستان سرایی برند

Brand Storytelling
کد کتاب : 111533
مترجم :
شابک : 978-6222208455
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان سرایی برند اثر میری رودریگز

با وجود درک فنون اصلی داستان سرایی بسیاری از برندها صرفا به شرح نحوه کمک محصولات و خدماتشان به مشتریان ادامه میدهند، به جای آنکه نحوه تغییر زندگی آنها را نشان دهند. داستان سرایی برند خوانندگان را به گذشته میبرد تا از داستان سرایی برای تحریک عواطف انسانی استفاده کنند که کانون و فاداری به برند، رفتار مصرف کننده و تعامل به عنوان یک راهبرد کسب و کار است. این کتاب به عنوان راهنمای گام به گام برای ارزیابی پیاده سازی و بازسازی داستان برند، تغییر ذهنیت (قهرمان) به همراه «قهرمان» و جایگاه مشتری را به عنوان عامل تأثیر گذار کلیدی تعیین میک کند.
داستان سرایی برند از راهبرد محتوا فراتر میرود کتاب داستان سرایی برند با جزئیات توضیح میدهد که از کجا شروع کنید، چگونه موفقیت را بسنجید و چگونه از صدای برند پایدار در همه بخش ها اطمینان حاصل کنید این کتاب با مصاحبه های الهام بخش توصیه ها و پژوهشهای موردی درباره برندهای پیشرو از جمله اکسپدیا، کوکاکولا، مک دونالد، ادوبی و گوگل به وضوح نشان میدهد که چرا یادگیری ماشینی هوش مصنوعی و ماشینی شدن تنها یک طرف داستان هستند. برقراری ارتباط عاطفی با ارزشها تجربیات و آرمانهای شخصی مشتری رهبران برند و کارکنان و تأثیرگذاران را قادر میسازند تا تعهد برند به رشد بلندمدت را بزرگ شمرده و تقویت کنند.

کتاب داستان سرایی برند

میری رودریگز
میری رودریگز، مستقر در Pompano Beach، فلوریدا، یک روزنامه‌نگار خلاق، استراتژیست محتوا و سخنران برجسته و رهبر فکری بین‌المللی در داستان سرایی برند، برندسازی شخصی و کارآفرینی جوانان است. او جوایز متعددی را در زمینه بازاریابی دیجیتال و تجربه مشتری کسب کرده است و به عنوان سخنران برتر در کنفرانس های صنعتی پیشرو در سراسر جهان رتبه بندی شده است. مشتریان قبلی او عبارتند از Adobe، Discover، Walmart و McKesson.