کتاب لالایی

Lullaby
کد کتاب : 13795
مترجم :
شابک : 978-6007443293
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب لالایی اثر چاک پالانیک

در کتاب لالایی اثر "چاک پالانیک" کارل استریتور گزارشگری است که در مورد سندرم مرگ ناگهانی نوزادان برای مجله ای کارتحقیقاتی می کند. بعد از مراجعه به چندین پیراپزشک ، او متوجه می شود که همه ی بچه هایی که فوت شده اند،شب قبل از مرگشان یک شعر را از یک کتابخانه خوانده بودند. از دید "چاک پالانیک"این لالایی در واقع نوعی مناجات آفریقایی برای قبل از سر بریدن انسان است که به "نغمه سلاخی" از آن یاد میشود_یک طلسم باستانی آفریقایی برای قربانی کردن بیماران یا افراد مسن_کتاب لالایی از ماجرایی به زبان کارل روایت می کند که زنی به اشتباه پسرش را به قتل می رساند که اتفاقا خود کارل هم بیست سال قبل از شروع این کار تحقیقاتی اش ،تصادفا پسر و همسرش را کشته بود که در هردوی این قتلهای تصادفی اثری از این متن آفریقایی لالایی وجود داشت .کارل و زن تصمیم می گیرند که همه ی نسخه های این کتاب را پیدا کنند و آن را از بین ببرند. لالایی یک کمدی درام- تراژدی است. این کتاب را می توان بهترین اثر چاک پالانیک تا کنون معرفی کرد.

کتاب لالایی

چاک پالانیک
چارلز مایکل «چاک» پالانیک، زاده ی ۲۱ فوریه ۱۹۶۲، نویسنده و مقاله نویس معروف آمریکایی است. او پس از انتشار رمان باشگاه مشت زنی در سال ۱۹۹۶ شهرت یافت. رمانی که کارگردان معروف، دیوید فینچر بر اساس آن فیلمی با همین نام را ساخت. محل زندگی پالانیک در پورتلند، اورگن واشنگتن است.آثار وی به دو دسته ی تخیلی و غیرتخیلی تقسیم می شوند. تا کنون بر اساس دو اثر از آثار او (باشگاه مشت زنی و خفقان) فیلم ساخته شده است.
نکوداشت های کتاب لالایی
Written with a style and imagination that could only come from Chuck Palahniuk, Lullaby is the latest outrage from one of our most exciting writers at work today.
اثری با سبک و تخیلی که تنها از چاک پالونیک بر می آید، لالایی اخرین اثر شورشی از یکی جذاب ترین نویسندگان امروز جهان.
amazon amazon

A story so eccentric and complex that you begin to understand why Palahniuk's literature is a breed all its own.
داستانی آنقدر عجیب و غریب و پیچیده که با خواندن آن شما می توانید درک کنید که چرا ادبیات پالانیک یک گونه ی منحصر به فرد است.
USA Today USA Today

قسمت هایی از کتاب لالایی (لذت متن)
در دنیایی که قسم بی ارزش است، جایی که تعهد هیچ معنایی ندارد، جایی که قول می دهند برای این که آن را بشکنند، بد نیست اگر کلمات، دوباره قدرت را به دست بگیرند.

چیزهای بدتری وجود دارد که شما می توانید با افرادی که دوستشان دارید انجام دهید به جای اینکه آنها را بکشید. روش معمول فقط تماشای جهان است. فقط روزنامه را بخوانید.

شما برای از بین بردن صداهای مزاحم، صدای موسیقی تان را بلند می کنید، دیگران برای از بین بردن صدای موسیقی شما صدای موسیقی شان را بیشتر میکنند شما مجدد بالا می برید همه یک سیستم استریو بزرگتر خریداری می کنند. این مسابقه تسلیحات صدا است. شما با چند برابر کردن آن برنده نمی شوید.