کتاب آناتومی فوتبال

Soccer anatomy
کد کتاب : 139274
مترجم :
شابک : 978-6003558786
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 250
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 تیر

معرفی کتاب آناتومی فوتبال اثر دونالد تی کرکندال

کتاب آناتومی فوتبال گنجینه‌ای از دانش فوتبال و یک منبع جامع برای درک عمیق‌تر از جنبه‌های فیزیولوژیک و تکنیکی آن است.
فوتبال، فراتر از یک بازی ساده، ترکیبی است از هماهنگی، استراتژی و قدرت بدنی خیره‌کننده. کتاب آناتومی فوتبال، نگاهی نو به فوتبال و تمرینات عضلانی فوتبال ارائه می‌دهد، جایی که دانش و تجربه‌ی مسیری جدید برای فهم بهتر این ورزش بین‌المللی پیش پای علاقه‌مندان می‌گذارد.
این کتاب برای مربیان کادر فنی و بازیکنان فوتبال، منبع آموزشی بی‌نظیری در بهبود عملکرد بدنی، و توسعه‌ی مهارت‌های فردی و تیمی است. استفاده از این دانش، آنان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های تمرینی موثرتری تدوین کرده، و به بازیکنان درک بهتری از نقش‌ها و توانایی‌های بدنی خود در زمین بازی می‌دهد.
صفحه به صفحه کتاب آناتومی فوتبال، غنی از تصاویر و شرح‌های دقیق بوده، که آناتومی بدن بازیکنان فوتبال و تمرینات بدنی مخصوص این ورزش را به تصویر می‌کشد. این تصاویر به‌عنوان ابزاری علمی خواننده را به درکی عمیق‌تر از جنبه‌های فیزیولوژیک و تکنیکی فوتبال رهنمون می‌شوند.
سرمربی کارلو آنجلوتی و سرمربی برانکو ایوانکوویچ، در دانشگاه‌های معتبر تحصیل کرده‌اند. این موضوع اهمیت تحصیلات عالی در فوتبال را نشان می‌دهد. امید است که هر خواننده‌ای از این کتاب، نه‌تنها دانش و اطلاعات جدیدی کسب کند، بلکه احساس عمیق‌تری نسبت به فوتبال پیدا کند.

کتاب آناتومی فوتبال

دونالد تی کرکندال
دونالد تی کرکندال به طور منحصر به فردی برای نویسنده آناتومی فوتبال قرار دارد. او دکترای فیزیولوژی ورزش را از دانشگاه ایالتی اوهایو گرفت و به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه ویسکانسین در لاکراس و دانشگاه ایالتی ایلینویز به تدریس آناتومی، فیزیولوژی و فیزیولوژی ورزش انسان پرداخت. در سال 1995 او برای پیوستن به برنامه پزشکی ورزشی در مرکز پزشکی دانشگاه دوک و سپس در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل استخدام شد. علایق تحقیقاتی او بر روی پزشکی ورزشی و عملکرد فیزیکی با تاکید بر ورزش های تیمی – به...