کتاب مردی از مریخ

Dancing Girls and Other Stories
کد کتاب : 139706
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6003678309‬‬
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب مردی از مریخ اثر مارگارت آتوود

مردی از مریخ دو داستان کوتاه مارگارت اتوود را در بر می‌گیرد. این داستان‌های کوتاه گواه صدای حیرت‌انگیز اتوود هستند و سرشارند از ماجراجویی‌هایی جذاب و هوش استثنایی اتوودی. مردان و زنان او هنوز نمی‌توانند با هم ارتباط درستی بگیرند، هنوز در اتاق‌ها، خانه‌ها یا حتی دنیاهای متفاوت، جدا از هم زندگی می‌کنند.
داستان‌ها با نوعی فانتزی باورپذیر، طنز و خشونت غیر منتظره، پیچیدگی‌های روابط انسانی را آشکار و شخصیت‌هایی را زنده می‌کنند که به شدت‌ ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند، وحشت و خنده، سفقت و آشنایی را برمی‌انگیزند و به‌طور چشمگیری نشان می‌دهند که چرا مارگارت اتوود یکی از مهم‌ترین نویسندگان انگلیسی‌زبان دنیاست.

کتاب مردی از مریخ

مارگارت آتوود
مارگارت آتوود در ۱۸ نوامبر ۱۹۳۹ در اتاوا زاده شد. او کودکی خود را در جنگل های شمال کبک در کنار پدرش که یک گیاه شناس بود، گذارند. تجربه ی این نوع زندگی در دوران کودکی، بعدها در آثار آتوود در به کارگیری تعبیرهایی از دنیای جانوران و طبیعت نمود یافت.او تاکنون بیش از ۳۰ کتاب شامل رمان، داستان های کوتاه، شعر و نقد ادبی، تاریخ اجتماعی و کتاب های کودکان را به تألیف رسانده است. آثار او ریشه در رئالیسم سنتی دارند و در نوشته هایش از زن به عنوان شخصیت اصلی استفاده می کند. آتوود در داستان هایش واقعیت های ...