کتاب همکار

The Coworker
کد کتاب : 136672
مترجم :
شابک : 978-6004616539
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

همکار
The Coworker
کد کتاب : 142082
مترجم :
شابک : 978-6223122026
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 367
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 مهر

معرفی کتاب همکار اثر فریدا مک فادن

رمان «همکار» جدیدترین اثر «فریدا مک فادن» نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز است که مانند دیگر آثار نویسنده در ژانر جنایی و پلیسی روایت شده است.
خانم دکتر مک فادن که به‌عنوان نورولوژیست فعالیت می‌کند رمان‌های پرفروشی هیجان‌انگیزی را منتشر کرده است که با اقبال مخاطبان در سراسر جهان روبه‌رو شده است. جدید‌ترین اثر او رمان «همکار» است که در پایگاه گودریدز به‌عنوان بهترین تریلر معمایی جنایی در سال 2023 شناخته می‌شود.
این رمان روایتی از زندگی داون شف و همکارش ناتالی است که در یک کش‌وقوس بسیار شدید قرار می‌گیرند. داون باشخصیت پردازی بسیار دقیق مک فادن به‌عنوان زنی اوتیستیک معرفی می‌شود داری خصوصیاتی است که نقطه‌ی مقابل ناتالی قرار می‌گیرد. ناتالی زنی زیبا، خوش‌صحبت و فعال است که سال‌های به‌عنوان بهترین فروشنده‌ی شرکت معرفی شده است. همچنین یک نامزد عاشق‌پیشه در زندگی‌اش دارد. داون اما زنی صرفا کارمند و بسیار دقیق است که در بخش حسابداری مشغول است. نه خوش‌پوشی و دلربایی ناتلی را دارد و نه می‌تواند با کسی گفتگو کند.
ماجرا از جایی شروع می‌شود که داون برخلاف همیشه که سروقت در محل کار حاضر می‌شد، یک روز تمام به شرکت نمی‌آید. ناتالی متوجه تماس‌های مشکوکی با تلفن روی میزش می‌شود و در نهایت به خانه‌ی داون مراجعه می‌کند.
سناریویی نفس‌گیر و پر پیچ‌وخم در خانه‌ی داون چیده شده که با ورود ناتالی آغاز می‌شود و همه چیز را به هم می‌ریزد. خون‌هایی که روی زمین ریخته و اسباب و اثاثیه‌ی شکسته حکایت از جنایتی می‌دهند که قرار است ناتالی را به یک مخمصه‌ی واقعی وارد کنند.
مک فادن به واسطه‌ی شناختی که از مغز دارد در شخصیت‌پردازی مانند یک استاد تمام جزئیات را ترسیم می‌کند به‌طوری‌که خواننده با یک شخص حقیقی روبه‌رو می‌شود.
داستان‌های قبلی مک فارن پیشخدمت و راز پیشخدمت هر دو از بهترین و پرفروش‌ترین رمان‌های جنایی سال بودند و پیش‌بینی می‌شود «همکار» هم با استقبال بسیار زیاد مخاطبین و منتقدین روبه‌رو شود.

کتاب همکار

فریدا مک فادن
​فریدا مک فادن، نویسنده پرفروش آمازون شماره 1 اهل امریکا، یک پزشک متخصص در آسیب مغزی است که چندین رمان هیجان انگیز روانشناختی و رمان های طنز پزشکی پرفروش Kindle را نوشته است.