کتاب زندگی ات را 20 / 80 کن

80/20 Your Life
چگونه با تلاش کمتر کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید.
کد کتاب : 15272
مترجم :
شابک : 978-6226840026
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی ات را 20 / 80 کن اثر دیمون زاهاریادس

بیشتر کسب کنید ، بیشتر ایجاد کنید و موفقیت و شادی بیشتری را تجربه کنید . در حالی که کمتر اقدام می کنید!
آیا اغلب احساس می کنید چرخ های خود را می چرخانید بدون اینکه کاری انجام دهید؟ آیا فکر کرده اید که چرا آنقدر احساس خستگی می کنید و ناامید می شوید که اهداف خود را تحقق نمی دهید؟
اگر چنین است ، زمان آن رسیده است که زندگی خود را 80/20 کنید.
تصور کنید همه کارها را در حالی انجام دهید که اوقات فراغت لازم را برای استراحت و پیگیری احساسات خود داشته باشید. تصور کنید که شغل ، روابط خانوادگی و سلامتی خود را بهبود ببخشید ، برای این کار صرف بخشی از وقت و تلاش شما لازم است.
80/20 زندگی خود را بدست آورید! چگونه با تلاش کمتری کار کنیم و زندگی خود را در این فرآیند تغییر دهیم!
دیمون زاهاریادس نویسنده زندگی ات را 20 / 80 کن، برای دستیابی به نتایج خارق العاده در زندگی شما با اقدامات کمتر ، استراتژی روشن ، عملی و آسانی را ارائه می دهد. شما یاد می گیرید که چگونه یک طرز فکر غیر متعارف را اتخاذ کنید که هر جنبه ای از تجربه روزانه شما را بهینه می کند. و مهمتر از همه ، شما در حالی که وقت و تلاش کمتری برای ایجاد آن صرف می کنید ، از یک سبک زندگی با ارزش تر لذت خواهید برد.
در 80/20 زندگی شما! کشف خواهید کرد:

چگونه شغل خود را بدون اتلاف وقت روی تاکتیکهای بی اهمیت پیش ببرید
چگونه زندگی خانگی خود را با حداقل زمان و تلاش مدیریت کنید
راز ایجاد روابط معنی دار که زندگی شما را غنی می کند
تاکتیک های ساده برای سلامتی بدون رژیم های دیوانه وار و ورزش روزمره
چگونه امور مالی خود را در عرض چند دقیقه در هر ماه ساده کنید
کلیدهای سرعت در یادگیری و حفظ بهتر
اگر از عدم پیشرفت در زندگی خود ناامید شده اید ، راه حل تنظیم ذهنیت شماست.

کتاب زندگی ات را 20 / 80 کن

دیمون زاهاریادس
دامون زهاریادس ، متخصص بهره وری، صاحب سایت ArtOfProductivity.com، سایتی است که به شما نشان می دهد که چگونه روز خود را هک کنید تا کارهای بیشتری انجام دهید.
نکوداشت های کتاب زندگی ات را 20 / 80 کن
This is a great book! It explains how typically we put 80% of our time, energy, effort in a way that only gives a 20% return
این یک کتاب عالی است! این توضیح می دهد که چگونه به طور معمول 80٪ از وقت ، انرژی و تلاش خود را صرف می کنیم و فقط 20% بازدهی داریم
Kevin Kruse

The metaphoric words and life experience samples and other people choice experience with the laws of attraction, Craig use to understand this process of 80/20 are wisely toughs and dynamic thinking,
کلمات استعاره ای، نمونه های تجربه زندگی و تجربه انتخاب سایر افراد با قوانین جاذبه، کریگ استفاده کرده برای درک اینکه 80/20 خردمندانه و پویا است.
forbes

If you're frustrated or discouraged by a lack of progress in your life, the solution is as simple as adjusting your mindset. 80/20 Your Life! will show you how to do so, and help you apply this new outlook in practical ways that produce remarkable results.
اگر از عدم پیشرفت زندگی خود ناامید شده اید ، راه حل به همان راحتی تنظیم ذهنیت شماست. 80/20 چگونگی انجام این کار را به شما نشان می دهد ، و به شما در استفاده از این چشم انداز جدید به روش های عملی که نتایج قابل توجهی را به شما نشان می دهد ، کمک می کند.
mark manson

قسمت هایی از کتاب زندگی ات را 20 / 80 کن (لذت متن)
نتایج کمتری از ایده های خود را بپذیرید زیرا هزینه بهره وری مهمتر از کارآمد بودن است. کارآمد بودن بدان معنی است که شما کارها را به روشی معین انجام می دهید. علاوه بر این ، شما این کار را به روشی انجام می دهید که از منابع خود بهترین استفاده را بکنید. آیا تا به حال کسی را می شناسید که برنامه شلوغی دارد ، و به همین دلیل زمان کمی برای هدر دادن دارد ، اما می تواند بسیار پربار باشد؟ این فرد احتمالا کارهایی مهمتر از افرادی انجام می دهد که انجام می شود

تلفن خود را نادیده بگیرید به نظر من تلفن های ما یکی از بزرگترین تهدیدات برای کیفیت زمان خانواده هستند. ما همیشه عادت کرده ایم که آنها را با خود ببریم. آنها وسیله اصلی ارتباط ما با دنیای اطراف ما هستند و ما آنها را به صورت مداوم عملی می کنیم. نکته منفی این است که تلفنهای ما در توجه ما حاکم هستند. ما هر بار که یک پیام متنی ، ایمیل یا تماس دریافت می کنیم ، به طور غریزی آنها را جستجو می کنیم. این کار را هنگام ناهار خوری با خانواده هایمان انجام می دهیم.