کتاب مستاجر وایلدفل هال

The Tenant of Wildfell Hall
کد کتاب : 15664
مترجم :
شابک : 978-9641853060
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 616
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1848
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

مستاجر ملک وایلدفل هال
The Tenant of Wildfell Hall
  • 20,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: روزگار روزگار
    نویسنده:
کد کتاب : 37206
مترجم :
شابک : 978-9643744670‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 646
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1848
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مستاجر وایلدفل هال اثر آن برونته

"مستاجر وایلدفل هال" اثر کلاسیک دیگری است از زندگی زنان در انگلستان قدیم که این بار "آن برونته" آن را روایت می کند. یک زن ناشناخته، ناگهان "مستاجر وایلدفل هال" می شود که یک عمارت متروک است. صاحب عمارت سال ها خانواده ی ثروتمندی بودند و آن را به عنوان مکانی غیر قابل سکونت که در اوایل قرن نوزدهم در دهکده ای آرام و دور افتاده در حومه شمال انگلیس واقع شده بود، رها کرده بودند ، هیچ کس نمی دانست که این زن قرار است بیاید. مردم درباره ی او بسیار کنجکاو هستند. او کیست؟ اصلا این خانم گراهام که خود را بیوه ای با یک پسر پنج ساله ی پر جنب و جوش به نام آرتور معرفی کرده، چه کاره است؟ اهالی روستا به خارجی ها اعتماد نمی کنند و "وایلدفل هال" ، مکانی دلگیر، ترسناک، سرد است و اصلا مناسب زندگی نیست. فقط چند اتاق این عمارت تعمیر شده و معمایی رمزآلود درباره ی این مکان وجود دارد که باید حل شود.
"گیلبرت مارکهام" پسر یک کشاورز نجیب زاده ی فقید است که در همسایگی "هلن گراهام" زندگی می کند. "گیلبرت مارکهام" کاملا شیفته ی زیبایی ، متانت ، ذکاوت ، خوش اخلاقی "هلن گراهام" شده و آن ها تقریبا هم سن هستند. "گیلبرت مارکهام" برای رفتن به ملاقات "هلن گراهام" اغلب بهانه ای می تراشد و سرانجام عشق غیرقابل انکار خود را به او ابراز می کند. اما هلن درخواست او را رد می کند و احساسات هر دوی آنها جریحه دار می شود. اما آینده ی این عشق تب دار چه خواهد بود؟
"مستاجر وایلدفل هال" اثری است فوق العاده از "آن برونته" که به وسیله ی آن هم حقوق خدشه دار شده ی زنان در دوران سخت گذشته را به تصویر می کشد و همه به جهان ثابت می کند که به اندازه ی خواهران بزرگترش، نویسنده ای با استعداد است.

کتاب مستاجر وایلدفل هال

آن برونته
ان برونته (Anne Brontë) (زادهٔ ۱۷ ژانویه سال ۱۸۲۰ - درگذشته ۲۸ مه سال ۱۸۴۹) شاعر و نویسنده انگلیسی بود. او یکی از ۳ خواهر مشهور برونته بود. یکی از معروفترین کتاب‌های وی مستأجر عمارت وایلدفل نام دارد.آن برونته در ۱۷ ژانویه ۱۸۲۰ در تورنتن، یورکشر غربی شمال انگلستان به دنیا آمد. پدر او کشیشی ایرلندی بود و مادرش یک سال پس از تولد او از دنیا رفت. او به همراه خواهرانش، شارلوت و امیلی دوران کودکی بسیار سختی را گذراندند.ان برونته بر خلاف شارلوت و امیلی به مدرسه نرفت و در خانه درس خواند ولی ...
قسمت هایی از کتاب مستاجر وایلدفل هال (لذت متن)
در حال رفتن به طرف اتاق خودم بودم که روی پله ها، همان دختر زیبای حدود نوزده ساله را دیدم که لباس شیکی به تن داشت، صورتی گرد و زیبا با زلف های قشنگ و ما را چش قهوه ای رنگ خود ایستاده بود. لازم نمی دانم به تو بگویم که او خواهرم رز بود. می دانم که او هنوز هم یک دختر آرام و بدون شک دوست داشتنی است و خبر نداشتم که چند سال بعد زن کسی خواهد شد که بهترین دوست من است که در آن موقع هفده ساله بود و موهای بور کوتاهی داشت. در موقع ورود به اتاق نشیمن، آن زن محترم را دیدیم که در نزدیکی آتش در روی صندلی دسته دار نشسته و طبق معمول همیشه کار دیگری برای انجام دادن نداشت، مشغول کاموا بافی بود. قبلا منقل را آماده و برای آمدن ما آتش را روشن کرده بود و خدمتکار نیز در همان موقع سینی چایی را آورده بود، رفت و از کمد چوب بلوط در کنار دیوار، ظرف شکر و قاشق های چایخوری را آورد.