کتاب چیزهایی که هیچکس به دختران چاق نخواهد گفت

Things No One Will Tell Fat Girls
  • 15 % تخفیف
    70,000 | 59,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مرو مرو
    نویسنده:
کد کتاب : 1790
مترجم : آرزو قبادی
شابک : 978-964-287-848-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 258
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب چیزهایی که هیچکس به دختران چاق نخواهد گفت اثر جس بیکر

کتاب چیزهایی که هیچکس به دختران چاق نخواهد گفت، اثری نوشته ی جس بیکر است که اولین بار در سال 2015 منتشر شد. این کتاب، بیانیه و دعوتی برای انسان ها با همه ی سنین و همه ی شرایط بدنی است. جس بیکر با نثر جذاب و هوشمندانه ی خود از همه ی مردم دنیا دعوت می کند تا نگرشی مثبت نسبت به بدن خودشان اتخاذ کنند، تصورات مرسوم درباره ی وزن را تغییر دهند و سلامت روان را به عنوان یک اولویت در نظر بگیرند. بیکر در این کتاب از تجربیات شخصی خود و همچنین تحقیقاتی جامع و علمی استفاده می نماید و مخاطبین را فرا می خواند تا تبعیضات مرتبط با شرایط بدنی را نپذیرند، با تبلیغات آسیب زای رسانه ها در مورد اندازه ی بدن مقابله کنند و به جنبشی دگرگون کننده بپیوندند که تنها به یک گام نیاز دارد: جهان را از طریق عشق ورزیدن به بدن خود، تغییر دهید.

کتاب چیزهایی که هیچکس به دختران چاق نخواهد گفت

جس بیکر
جس بیکر، زاده ی سال 1986، فعال اجتماعی، عکاس و نویسنده ای آمریکایی است که بیشتر به خاطر فعالیت هایش در جنبش نگرش مثبت به بدن شناخته می شود. او به کالج آریزونا و آیداهو رفت و پس از فارغ التحصیلی، به عنوان متخصص بازپروری ذهنی و اجتماعی مشغول به کار شد. بیکر در سال 2012 وبلاگ نویسی را آغاز کرد و سپس کنفرانس هایی را در رابطه با نگرش مثبت به بدن در آریزونا برگزار نمود.
نکوداشت های کتاب چیزهایی که هیچکس به دختران چاق نخواهد گفت
Inspiring, entertaining and challenging.
الهام بخش، سرگرم کننده و چالش برانگیز.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A cultural game changer.
یک اثر متحول کننده ی فرهنگی.
Brittany Gibbons, Bestselling Author

If you're a person with a body, this book is for you!
اگر شما هم بدن دارید، این کتاب برای شماست!
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب چیزهایی که هیچکس به دختران چاق نخواهد گفت (لذت متن)
می توانید بدنتان را همانطوری که هست، همین امروز، همین حالا، دوست داشته باشید. می توانید مغزتان را طوری تربیت کنید که با جسمتان مهربان باشد. وزن شما آیینه و انعکاسی از ارزش شما نیست و کافی است نگاهتان را به زندگی تغییر دهید تا برای تمام عمر تغییر کنید. راستی! خوردن سالاد شما را وارد بهشت نمی کند! چیزکیک هم یکراست شما را به جهنم نمی فرستد!

زیبایی چیزی است که در همه جا وجود دارد. غروب خورشید زیباست. ارتباط انسانی زیباست. مهربانی زیباست. بدن هایمان زیبا هستند، همه شان. زیبایی، جهان شمول و ذاتی است و در همه ی ما پیدا می شود: هم در بیرون و هم درون.

بهترین تصمیم زندگی ام را گرفتم: تصمیم گرفتم عاشق بدنم باشم.