کتاب من گاستون عصبانی هستم

Les émotions de Gaston - Je suis en colère
کد کتاب : 22934
مترجم :
شابک : 978-6004625661
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 27
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب من گاستون عصبانی هستم اثر اورلی شین شوشین

وقتی گاستون با خودش بازی می‌کند یا کارهای مختلفی انجام می‌دهد، حالش خوب است، اما اوقاتی هم هست که بسیار بداخلاق و عصبانی می‌شود؛ به عنوان مثال، زمانی که باران می‌بارد و نمی‌تواند بیرون بازی کند، وقتی باید به مدرسه پیاده روی کند، یا حتی زمانی که نمی‌خواهد حمام برود. این تجربه‌ها باعث می‌شود تا تک شاخ کوچولوی داستان ما ناراحت و عصبانی شود. اما او همیشه یک راه پیدا می‌کند تا دوباره آرام و خوشحال شود. به نظر شما گاستون چه کار می‌کند؟

با داستان "من عصبانی هستم" (Je suis en colère) همراه باشید تا جواب این سوال را بدانید. در این مجموعه، با اسبی کوچک و تک شاخ آشنا می‌شوید که درونش پر از احساسات مختلف است، همانند همه‌ی ما! او احیانا خوشحال است و احیانا ناراحت می‌شود. گاستون توانایی خارق‌العاده‌ای دارد: رنگ‌های مختلفی بر اساس احساساتش از دهانه‌ی دماغه‌ی خود بیرون می‌آورد، مانند رنگ‌های آبی، صورتی، سبز، زرد و ...

یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌هایی که همه‌ی ما داریم، احساسات ما هستند. کودکان معمولا مشکل در درک معنا و مفهوم احساسات خود دارند و نمی‌توانند به خوبی آن‌ها را کنترل کنند. همانطور که می‌دانیم، از زمان تولد ما تاکنون، تنها با استفاده از احساساتمان می‌توانیم با دنیای پیرامون ارتباط برقرار کنیم. بنابراین، درک و شناخت احساسات از دوران کودکی بسیار اهمیت دارد.

این مجموعه داستان‌ها راهنمایی برای کودکان و والدین است که در هر جلد آن با یکی از احساسات درونی انسان‌ها، مانند غم، ترس، شادی و... آشنا می‌شوند. در هر جلد، گاستون تجربه‌ی یک احساس مختلف را می‌کند، نشانه‌ها و دلایل آن را بیان می‌کند و سعی دارد احساسات مثبت خود را تقویت کند و احساسات منفی خود را تغییر دهد.

این مجموعه کتاب‌های گاستون (Gaston) با پایه‌گذاری بر اصول علمی روانشناسی، کودکان و حتی بزرگسالان را با احساساتشان آشنا می‌کند. با کمک این کتاب‌ها می‌توانید احساسات منفی خود را کاهش دهید و زندگی بهتری با تعامل موثرتر با محیط اطراف داشته باشید.

کتاب من گاستون عصبانی هستم

اورلی شین شوشین
اورلی شین شوشین (Aurélie Chien Chow Chine) متولد پاریس، به مدت 10 سال در انیمیشن به عنوان انیمیشن ساز کار کرد. سپس او عاشق روش درمانی نفس شناسی شد که آن را مهربان و خیرخواهانه می داند. وی که قبلاً دارای اطلاعات و ارتباطات کارشناسی ارشد در سوربن نوول با ماژول روانشناسی کودک بود، به مدرسه رفت تا یک دوره را در مؤسسه آموزش روانشناسی در پاریس دنبال کند.