کتاب یونانیان یگانه

The Groovy Greeks
تاریخ ترسناک12
  • 15 % تخفیف
    145,000 | 123,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 24533
مترجم :
شابک : 978-6003534315
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب یونانیان یگانه اثر تری دیری

ظاهرا یونانی ها (ما در مورد گونه های باستانی صحبت می کنیم) یک دسته کاملا شیاد بودند. پسرها تا هفت سالگی مدرسه را شروع نمی کردند و دختران اصلا مجبور به رفتن نبودند. کودکان یونانی انواع بازیهای جالب را فقط برای آنکه کاری کنند ابداع کردند و بزرگترها بازیهای المپیک را اختراع کردند و مردان برهنه دویدند. اما همانطور که این تاریخ وحشتناک به شما نشان می دهد ، همه چیز همیشه خیلی جالب نبوده است ... و برخی از کارهایی که یونانی های بیگانه انجام داده اند ، بسیار وحشتناک بوده اند! بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید ... چرا دختران یونانی متخلف ، برهنه می دویدند و تظاهر می کردند خرس هستند؟ چه کسی اولین توالت فرنگی در جهان را داشت ؛ چرا پزشکان فداکار موم گوش بیماران خود را می چشیدند! اوه ... به علاوه بسیاری از حقایق جالب دیگر درباره یونانی های بیگانه!

"یونانی های بیگانه" پر از واقعیت های شگفت انگیز در مورداتفاقات یونانیان است - که بیش از 2000 سال پیش در خارج از کشور بودند. این کتاب حقایق کمتر شناخته شده ای راجع به زندگی روزمره در یونان باستان به شما ارائه می دهد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
ده حقیقت حقارت بار 1-بچه ها برای کسب آمادگی جسمانی باید می دویدند، کشتی می گرفتند، حلقه و زوبین پرتاپ می کردند و تازه این ها مال دخترها هم بود. 2-دختر ها هم باید در مراسم مختلف و خدمت در معابد و جشن ها، بی زر و زیور حاضر می شدند تا به فخرفروشی و خودنمایی عادت نکنند. 3-رسم ازدواج نزد اسپارتی ها برای مردان جوان این بود که وانمود کنند عروسشان را به زور و با خشونت به خانه می برند. بعد از آن عروس هم زلف هایش را می چید و مثل مردها لباس می پوشید. داماد هم دوباره به ارتش ملحق می شد . برای سر زدن به نو عروسش باید از خدمت جیم می شد. 4-نوزادان را برای معاینه نزد پیرترین اسپارت ها می بردند. اگر به نظر سالم و نیرومند بود، پیران می گفتند: بگذارید زنده بماند. اگر هم ضعیف و رنجور به نظر می رسید آن را به کوهستان می بردند و همان جا رهایش می کردند تا بمیرد.

کتاب یونانیان یگانه

تری دیری
ترنس ویلیام "تری" دیری (William Terence "Terry" Deary) (متولد ۴ مارس ۱۹۴۶) نویسنده کودکان بریتانیا با بیش از ۲۰۰ کتاب است. آثار او بیش از ۲۵ میلیون نسخه منتشر شده و به بیش از چهل زبان ترجمه شده‌است. در سال ۲۰۱۲ او به عنوان دهمین نویسنده‌ای که کتاب‌هایشان بیشتر در کتابخانه‌های بریتانیا امانت گرفته شده‌است، شناخته شد.تری دیری در سال ۱۹۴۶ در ساندرلند انگلستان متولد شد. پدر او در محله هندون، که محله‌ای فقیرنشین در این شهر است، در یک مغازه قصابی کار می‌کرد. مادرش...