کتاب از ره رسیدن و بازگشت

Arrival and Departure
کد کتاب : 25613
مترجم :
شابک : 978-9640013281
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 231
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1943
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب از ره رسیدن و بازگشت اثر آرتور کوستلر

این کتاب سومین رمان از سه گانه آرتور کوستلر است که در مورد تضاد بین اخلاق و مصلحت است (همانطور که در نسخه بعدی رمان نسخه دانوب 1966 توضیح داده شده است). جلد اول، گلادیاتورها، درباره براندازی شورش اسپارتاکوس است و جلد دوم، تاریکی در ظهر، رمان مشهوری درباره محاکمه های نمایش شوروی است. از ره رسیدن و بازگشت اولین اثر کامل کوستلر به زبان انگلیسی بود، گلادیاتورها و تاریکی در ظهر که در اصل به آلمانی نوشته شده بود. اغلب به عنوان ضعیف ترین از این سه در نظر گرفته می شود. جرج اورول با بررسی این رمان در دسامبر 1943، آن را «به خاطر آنچه باید یکی از تکان‌دهنده‌ترین توصیف‌هایی باشد که تا کنون از تروریسم نازی نوشته شده است» قابل توجه خواند.
این کتاب که در اواسط جنگ جهانی دوم نوشته شد، وضعیت اسفناک کوستلر به عنوان یک پناهنده مجارستانی را منعکس می کند. شخصیت اصلی مانند کوستلر یکی از اعضای سابق حزب کمونیست است. او به "Neutralia"، یک کشور بی طرف در پرتغال، جایی که خود کوستلر به آنجا رفته بود، می گریزد و از آنجا فرار می کند. این کتاب منعکس کننده رابطه بعدی زندگی کوستلر با علم، و به‌ویژه مخالفت او با جنبش‌های مختلف در روان‌پزشکی است. سوال مهم رمان این است که تا چه اندازه از آسیب‌های روحی و فعالیت سیاسی بعدی او ناشی از یک حادثه کوچک در دوران کودکی‌اش است.

کتاب از ره رسیدن و بازگشت

آرتور کوستلر
آرتور کوستلر، زاده ی 5 سپتامبر 1905 و درگذشته ی 1 مارس 1983، نویسنده و روزنامه نگار مجار/انگلیسی بود.کوستلر در شهر بوداپست به دنیا آمد و پس از سپری کردن سال های ابتدایی تحصیل، به اتریش رفت. او در سال 1931 به حزب کمونیست آلمان پیوست تا این که به دلیل مخالفت با افکار استالین، در سال 1938 از این حزب بیرون آمد. کوستلر با انتشار کتاب ظلمت در نیمروز در سال 1940، موفق به کسب شهرتی جهانی شد و چهل و سه سال باقی عمرش را صرف کارهای مختلف و خلق آثار ارزشمندی کرد.در سال 1979 مشخص شد که کوستلر مبتلا به گون...