کتاب ماکاموشی، نفرین هرم پنیری

Makamoushi 11
جزیره ی جوندگان جسور ۱۱
کد کتاب : 2619
مترجم :
شابک : 9786222040253
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 131
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب ماکاموشی، نفرین هرم پنیری اثر جرونیمو استیلتن

وارد دنیای ماکاموشی شوید ، جایی که همواره ماجراجویی خنده داری در گوشه و کنار آن است. هر قسمت از این مجموعه یک ماجراجویی سریع و پر جنب و جوش است سرزنده و جذاب و هنرمندانه برای کودکان 7 تا 10 سال. ماکاموشی کیست؟ منم! من یک روزنامه را اداره می کنم ، اما علاقه واقعی من نوشتن داستان های ماجراجویی است. در اینجا در جزیره موش ها ، کتابهای من همه پرفروش اند! کدام کتاب ها؟ شما هیچکدام را نخوانده اید؟ خب ، کتابهای من پر از سرگرمی اند. به شما اطمینان میدهم که داستان های جذابی دارند. در ماکاموشی، نفرین هرم پنیری، من به مصر رفتم! سوار شتر پیری شدم و از بیابان های مصر گذشتم تا به هرم های پنیری رسیدم .آنجا ، میان مومیایی ها و نقش و نگار های هیروگلیف، به دنبال راز هفت عجایب جهان باستانی موش ها بودم باید این راز شگفت انگیز را کشف می کردم...

کتاب ماکاموشی، نفرین هرم پنیری

جرونیمو استیلتن
الیزلبت دمی (Elisabetta Dami) (1958- ) نویسنده ایتالیایی ادبیات کودک است که به دلیل نگارش سری کتاب‌هایجرونیمو استیلتن مشهور است.
قسمت هایی از کتاب ماکاموشی، نفرین هرم پنیری (لذت متن)
هنوز پنجه ام را توی اتاق نگذاشته بودم که پدربزرگ ویلیام نعره ی رعدآسایی کشید: «اوهوی خان نوه! چطور جرئت می کنی این موقع روز بیای سر کاروبار؟! ها؟» خشکم زد. این صدای جیر را قبلا جایی نشنیده بودم؟ دستپاچه گفتم: «ولی پدربزرگ! ساعت تازه نه صبحه! دفتر روزنامه همین ساعت باز می شه.» پدربزرگ ویلیام سری تکان داد و جیغ زد: «مزخرف نگو! اصلا می فهمی نصف روز رو به جات خفته بودی خان نوه؟ من از ساعت شیش کله سحر اینجا م!!!»