کتاب روش های سرمایه گذاری وارن بافت

The Warren Buffett way
کد کتاب : 26808
مترجم :
شابک : 978-6001862458
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

روش سرمایه گذاری وارن بافت
THE WARREN BUFFETT WAY
کد کتاب : 26809
مترجم :
مهدی زیوداری
شابک : 978-9642522699
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب روش های سرمایه گذاری وارن بافت اثر رابرت جی هگستروم

این کتاب نوشته رابرت هگستورم است و درباره راه و روش وارن بافت، سرمایه گذار نام آشنای جهان نگار شده است. در جای جای آن به روش های تخصصی سرمایه گذاری پرداخته شده که وارن بافت با استفاده از آن توانسته به این ثروت میلیاردی برسد. نویسنده در این کتاب سعی بر این داشته تا دیدگاهی که وارن بافت بزرگ در خرید سهام ها و سرمایه گذاری های خود داشته به مخاطب آموزش بدهد.
وارن بافت روش سرمایه گذاری خاصی را برای خود در نظر گرفته و طبق آن رو به جلو حرکت می کند که با روش های دیگر سرمایه گذاران کاملا متفاوت است. روش او در محتاط بودن و دقت بالا و سودآوری فوق العاده خلاصه شده است که خودش این روش را راز موفقیتش در زندگی حرفه ای می داند. هگستورم در این کتاب از روش وارن بافت برای شما سخن می گوید و تجربیات او را در اختیار شما قرار می دهد که اگر شما باهوش باشید و این نکات را عینا اجرا کنید قطعا می توانید به موفقیت های بزرگ در دنیای سرمایه گذاری دست پیدا کنید.
وارن بافت علاوه بر اینکه یک سرمایه گذار حرفه ای است، یک کارآفرین و مدیر کسب و کار موفق نیز هست و در این کتاب علاوه بر موارد گفته شده به رازهای موفقیت او در حوزه کسب و کار نیز پرداخته می شود. او عموما هر مطلبی را که به کسب و کار ارتباط داشته باشد مطالعه می کند و مدام اطلاعات خود را تا حدی بالا می برد که در آن موضوع بهترین باشد. او به همکاری علاقمند است و با اکثر مدیران موفق کسب و کارها همکاری می کند. نویسنده در این کتاب علاوه بر آموزش روش های سرمایه گذاری وارن بافت به نحوه مدیریت کردن او و دلایلی که به این موفقیت دست یافته سخن می گوید و راهکارهای عملی و قابل استفاده ای را ارائه می دهد تا خواننده بتواند از تجربیات این شخصیت بزرگ استفاده نموده و سریع تر به سوی موفقیت حرکت کند.

کتاب روش های سرمایه گذاری وارن بافت

دسته بندی های کتاب روش های سرمایه گذاری وارن بافت