کتاب خورشید را بیدار کنیم

Allons réveiller le soleil
کد کتاب : 62799
مترجم :
شابک : 978-6008472186
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 338
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

خورشید را بیدار کنیم
Allons réveiller le soleil
کد کتاب : 31225
مترجم :
شابک : ‭978-6229985830‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 367
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خورشید را بیدار کنیم اثر خوزه مارودو واسکونسلوس

زه‌زه اکنون یازده ساله است و توسط خانواده ای ثروتمند پذیرفته شده است. او به این همه مهربانی عادت نکرده است. بنابراین او خود را تسلیم می کند و از موریس شوالیه ، تنها دوست واقعی خود ، کمک می خواهد.

این کتاب «خورشید را بیدار کنیم» احتمالا شایسته آن است که با چشم بزرگسالان خوانده شود زیرا زندگی کودک سختی را روایت می کند ، که کودکی نسبتا بدبختی را گذرانده اما "به شانس" توسط خانواده ای ثروتمند به فرزندی پذیرفته شده است. با این حال ، این "شانس" کاملا منسوخ شده است ، زیرا خانواده موردنظر تحصیلات زیادی دارند و کودک لزوما نمی تواند با آنها ارتباط برقرار کند برای همین مدام به رویاپردازی روی می‌آورد. او شخصیت های خیالی زیادی را در ذهنش میسازد که با آنها دیالوگ های بی وقفه دارد.

ما در این کتاب شاهد یک داستان طولانی دردناک هستیم و این دوران کودکی ناخوشایند است. مطمئنا "زه‌زه" با فضاسازی فوق العاده ای که دارد میتواند برای خواننده نوجوان سرگرم کننده باشد. خوزه مارودو واسکونسلوسنویسنده این کتاب حالات روحی خود شخصیت اصلی را آنقدر خوب بیان می کند که خواننده نوجوان بتواند با او همذات پنداری کند .
این رمان برگرفته از "درخت پرتقال زیبای من" است که برای خوانندگان جوانتر بیشتر مناسب است.

کتاب خورشید را بیدار کنیم

خوزه مارودو واسکونسلوس
ژوزه مائورو ده واسکونسلوس در ۲۶ فوریه سال ۱۹۲۰ در بانگو از توابع ریودوژانیرو برزیل به دنیا آمد. او دورگه پرتغالی- سرخپوست بود. ژوزه به سبب فقر شدید خانواده، خانه را در کودکی ترک کرد تا نزد اقوامش در ناتال زندگی کند. از ۱۰ تا ۱۵ سالگی در دبیرستان درس خواند و پس از دوران مدرسه مشاغل متعددی را تجربه کرد؛ از مربیگری کشتی گرفته تا ماهیگیری.واسکونسلوس ذاتا داستانگو بود. حافظه قدرتمند و تخیل گسترده در نهایت او را به سوی نویسندگی سوق داد.