کتاب که این طور!

Ke Intor!
یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی
کد کتاب : 31922
شابک : 978-9640223741
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب که این طور! اثر کلر ژوبرت

کتاب «که این طور!» یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی است که توسط کلر ژوبرت نوشته شده و نشر "به نشر" نیز آنرا منتشر کرده است. این کتاب در قالب داستان هایی جذاب مضامین آموزشی را در خود دارد که می تواند برای خوانندگان آموزنده نیز باشد. داستان های این مجموعه تخیلی اند و سعی دارند یکی از مفاهیم قرآنی را برای بچه ها به تصویر بکشند و ملموس تر کنند. «تازه چه خبر»، «ماجرای سیب قرمز»، «کیک امانتی»، «مسابقه کوفته پزی»، «که این ط ور»، «شلوپی»، «راز پاپاپا» و «آش آشتی کنان» نام های این مجموعه هشت جلدی هستند.
در هر کدام از داستان ها، ژوبرت تلاش کرده است یک مفهوم قرآنی را به کودکان آموزش دهد. در پایان هر داستان، کودک آماده پذیریش نکته آن می شود و در نهایت با آیه قرآنی مرتبط با داستان آشنا می شود و آن را فرا می گیرد.

کتاب که این طور!

کلر ژوبرت
کلر ژوبرت (Claire Jobert) نویسنده و تصویرگر، در ماه مه 1961 در پاریس به دنیا آمد. وی در یک خانواده مسیحی بزرگ شد. او در نوزده سالگی به اسلام گروید و هنگام ازدواج به ایران مهاجرت کرد. کلر ژوبرت دارای مدرک لیسانس در علوم آموزشی است.او خودش داستان هایش را تصویر می کشد. با نگاهی گذرا به آثار او، می توانید به راحتی مشغله های او را با موضوعاتی چون ایمان و دین، هویت، روابط کودکان با محیط اطراف خود و غیره درک کنید. بیشتر آثار این نویسنده برای کودکان در سنین ابتدایی است.