کتاب کنترل قدرت کلام

Conscious Communications
کد کتاب : 32516
مترجم :
شابک : 978-6227283051
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 245
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب کنترل قدرت کلام اثر مری شورز

پیامهای مداومی که ما تکرار می کنیم می تواند افکار ما را در چارچوب قرار دهد و ما را درگیر یک ذهنیت کند که شکستن آن دشوار است. این طرز فکر اغلب خود را با جملاتی مانند "نمی توانم" ، "من به اندازه کافی خوب نیستم" و "هرگز آن چیزی را که می خواهم پیدا نمی کنم" پیدا می کند.
در بسیاری از مواقع ما از تأثیر عمیقی که این کلمات منفی و محدودکننده بر ذهنیت ، انتخاب های زندگی و مسیر امکاناتی که انتخاب می کنیم ، می گذریم. مری شورز ، صاحب مشاغل و متخصص ارتباطات ، پس از جمع آوری سالها تحقیق و تجربه شخصی در مورد تأثیر کلمات از نظر ذهنی و احساسی بر افراد ، متوجه شد که موضوعی تغییر دهنده زندگی است که در سنت های باستانی و مبانی معنوی وجود دارد و توسط متخصصان علمی پشتیبانی می شود. همه آنها در یک حقیقت تکراری توافق دارند: کلمات قدرت ایجاد و تغییر را دارند.

مری کشفیات خود را انجام داد و روشهای ساده و گام به گام ایجاد کرد که می تواند هر حوزه ای از زندگی شما را متحول کند. بر اساس دو دهه تحقیق ، مری آموزش می دهد که چگونه می توانید با تغییر کلمات ، مسیرهای جدیدی ایجاد کنید. شما می توانید کلمات ، افکار و اعمال خود را با هم تراز کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

کتاب «کنترل قدرت کلام» راهنمای شما برای ایجاد زندگی همسو با رویاها و خواسته های شما است. با تمرینات کاملا آزمایش شده ، تحقیق ، مشاوره و داستانهای شخصی ، شما تأثیر فوق العاده کلمات و نحوه استفاده از واژه های مناسب را برای رها کردن و باز کردن قدرت برای ایجاد یک واقعیت جدید را تجربه خواهید کرد.

کتاب کنترل قدرت کلام

مری شورز
مری شورز مالک و بنیانگذار Midstate Collection Solutions، Inc است که یکی از منحصر به فردترین آژانس های جمع آوری در آمریکا است و بر ارتباطات مثبت ، صداقت و پاسخگویی تمرکز دارد. وی که بعنوان رهبر اندیشه های نوآور شناخته می شود ، بیش از یک دهه به کسب و کارها و افراد آموزش چگونگی الهام بخشیدن به دیگران ، ایجاد روشهای جدید تفکر ، شناسایی اهداف آنها و اقدام برای ایجاد نتایج معنادار داده است.