کتاب دعوت اسلامی

Islamic Invitation
مفاهیم بنیادی فرهنگ اسلامی
کد کتاب : 32943
شابک : 978-9644763311
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دعوت اسلامی اثر حسن بشیر

موضوع «دعوت اسلامی» یا «تبلیغ اسلامی» در این کتاب، یکی از موضوع هایی است که می تواند با به کارگیری مطالعات میان رشته ای از دیدگاه علوم اسلامی و علوم انسانی و اجتماعی، به دستاوردهای علمی و عملی دست یابد که نه تنها در نزدیک کردن منطقی این دو قلمرو علمی مفید و موثر می باشد، بلکه در جهت فهم هر چه بهتر و عمیق تر این موضوع مهم اسلامی کمک شایانی بکند.
نگارنده معتقد است که این کتاب علاوه بر اینکه یک کتاب دانشگاهی است که می تواند به مثابه یک کتاب درسی در حوزه ارتباطات و علوم اجتماعی مورد بهره برداری قرار گیرد، برای بسیاری از علاقمندان به موضوع «دعوت اسلامی» نیز می تواند مفیده فایده باشد.

کتاب دعوت اسلامی

حسن بشیر
حسن بشیر (زادهٔ ۱۳۳۳) مدرس و نویسنده حوزه رسانه و ارتباطات، عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق عضو هیئت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی، مدیر سابق آکادمی آکسفورد برای مطالعات عالی- آکسفورد- انگلستان و رئیس سابق مؤسسه مطالعات اسلامی لندن است.او صاحب کرسی «دیپلماسی گفتمانی» در کرسی‌های نظریه‌پردازی است. وی نویسنده مقاله «تحلیل گفتمان فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران (۱۳۸۸)» است. وی در سال ...