کتاب 88 راز جادویی برای زندگی بهتر

How to Make Every Day Exceptionally Lucky
کد کتاب : 35774
مترجم :
شابک : 978-6006395753
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب 88 راز جادویی برای زندگی بهتر اثر ویکتوریا فرچایلد پرتر

شاید در طول زندگیتان کتابهای زیادی در مورد معنویت ، روانشناسی ، خودسازی ، فلسفه و رشد شخصی خوانده باشد. بسیاری از آنها ، صرف نظر از روشنگری و تحریک تفکر ، دارای ایده های اصلی مشابه به هم هستند که به نظر می رسد برای صدها صفحه از زوایای مختلف بسیار بی مورد گسترش یافته اند. به طور خلاصه ، مفاهیم کلیدی آنها را می توان تنها در چند صفحه بیان کرد ، اما شما ساعت ها از وقت خود را صرف مطالعه کتاب می کنید. ما تمایل داریم که بخوانیم و فراموش کنیم ، معمولا اقدامی انجام نمی دهیم که تأثیر قابل توجهی در زندگی ما داشته باشد.

« 88 راز جادویی برای زندگی بهتر» می خواهد دانش خود از صدها کتاب را برای ما تلفیق کند و اصول و نکات عملی را که می تواند خوشبختی ما را تضمین کند ارائه دهد. نکاتی که درک و پیاده سازی آن آسان است - این همان کتاب ویکتوریا فیرچیلد پورتر است !!!!

خوشبختی ، شانس و در نهایت نشاط، اعمالی هستند که در زندگی می توانند برای ما خوشبختی ، صلح ، عشق و شانس به همراه آورند. این کتاب به گونه ای تالیف و تنظیم شده است که شما را وادار به انجام چنین کارهایی می کند و توانایی تغییر مثبت زندگی و شانس شما را دارد.

کتاب 88 راز جادویی برای زندگی بهتر

دسته بندی های کتاب 88 راز جادویی برای زندگی بهتر
قسمت هایی از کتاب 88 راز جادویی برای زندگی بهتر (لذت متن)
آینده چیزی نیست که روی سنگی حکاکی شده باشد. شما بیشتر از آنچه فکرش را بکنید قادر به کنترل آینده خود هستید. شما می توانید یک زندگی بهتر را برای خودتان طراحی کنید. این قدرت در شما وجود دارد که هر مانعی را از سر راه خود در زندگی بردارید. اگر بر اساس قوانین جهان هستی ثابت قدم بمانید، می توانید هر آنچه را که اراده کند، به دست آورید. با آموختن آن قوانین، در کنار آنها زندگی کردن را نیز می آموزید و از جنگیدن هرروز با قوانین طبیعت، خود را بازداشته و در نتیجه به شکل معجزه آسایی شاهد حل یکایک مشکلات خود خواهید شد.

با ارزش ترین خاصیت بشر، داشتن حس کنجکاوی در طول دوره زندگی اش است. مردمی که دارای بیشترین امواج هستند به دنیای اطراف خود با دقت نظاره میکنند و می خواهند همه چیز را بدانند؛ چرا هر چیزی به شکلی که هست باید باشد؟ و چرا آنها به وجود آمده اند؟ این افراد همان هایی هستند که قادر می شوند به بالاترین سطح هوشیاری و پیشرفت فردی برسند. و در نهایت قادر خواهند شد که بر زندگی خود بر اساس ایمان همراه با بخت و اقبال حکمرانی کنند.