کتاب مجموعه دنیای داداشی

Donya-ye Dadashi
مجموعه 6 جلدی
کد کتاب : 36908
شابک : 978-6000800734
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 78
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت
تعداد جلد : 6

معرفی کتاب مجموعه دنیای داداشی اثر شکوه قاسم نیا

مجموعه حاضر به نام "داداشی""، شامل دسته‌ای از داستان‌های مصور با موضوعات متنوع و زندگی روزمره کودکان است. این اثر شامل داستان‌هایی چون "روز داداشی"، "خانه‌ی داداشی"، "دوستان داداشی"، "اسباب‌بازی‌های داداشی"، "رنگ‌های داداشی" و "گردش داداشی" می‌شود، که به شکل شعری زیبا نگاشته شده‌اند و تصاویر مصوری دارند.

شخصیت اصلی و راوی این داستان‌ها "داداشی" است که در هر یک از داستان‌ها به تجربیات و ماجراهای خود پرداخته و زندگی‌اش را با کودکانه‌ترین شیوه‌ی ممکن بیان می‌کند. او به همراه دوستان خود در "دوستان داداشی"، با اسباب‌بازی‌های جذاب خود در "اسباب‌بازی‌های داداشی" و در سفرهای خوش‌رنگ "گردش داداشی"، تجربیات دلپذیری را تجربه می‌کند.

هر یک از داستان‌ها، با تمرکز بر موضوعات ساده و قرار گرفتن در محیط‌های مرتبط با زندگی روزمره کودکان، برای خوانندگان جوان محتوایی آموزنده و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد. "داداشی" از زبان خودش، با تمام رنگ‌های زندگی‌اش، احساساتش و تفاوت‌های مختلف را به مخاطبان خود منتقل می‌کند و باعث می‌شود که کودکان هم‌دردی با او داشته باشند و در دنیای ساده و شیرین او غرق شوند.

کتاب مجموعه دنیای داداشی

شکوه قاسم نیا
شکوه قاسم نیا شاعر و نویسنده کودکان و نوجوانان سال ۱۳۳۴به دنیا آمد. او فعالیت ادبی خود را برای کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۵۹ با مجله کیهان بچه ها آغاز کرد و انتشار مجله گلک در سال ۱۳۶۹ او را در حوزه شعر خردسال متمرکز کرد.