کتاب اتاق مهمان

Spare Room
کد کتاب : 39683
مترجم :
شابک : 978-6004613859
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اتاق مهمان اثر دریدا سی میچل

«اتاق مهمان» رمانی در مورد لیزا است که با رفتن به اتاق یدکی خانه جک و مارتا متوجه چیزهای ناخوشایند می شود. او یادداشت خودکشی را پیدا می کند که ظاهرا توسط یک مستاجر قبلی در پایین میز کنار تختخوابش نوشته شده است. او همچنین به جک بسیار مشکوک است و معتقد است که او سعی دارد او را چنان ناراحت کند که او را ترک کند.

این کتاب با یک پیش گفتار جایی شروع می شود که مردی قصد دارد جان خود را بگیرد و سپس روایت به سمت لیزا می رود که برای دیدن یک اتاق در خانه آمده است.
در طول داستان لیزا به وضوح مضطرب است. اوایل این نکته وجود دارد که وی در جوانی دچار اختلالات مختلف شده است و در دوست یابی و ایجاد روابط عاشقانه مشکل دارد. او در زمان خواب نیز رفتارهای عجیب و غریب دارد ، و این باعث می شود شما واقعا کنجکاو شوید که به او چه می گذرد.
در ادامه داستان او به سرعت مطمئن شد که جک در تلاش است تا او را بترساند. در طول داستان شما به این شک خواهید افتاد که واقعا این رویداد ذکر شده در داستان آیا درحال رخ دادن است یا که تنها یک پارانویا ذهنی ست.

دریدا می میچل نویسنده ، مجری پخش ، تبلیغات و روزنامه نگار برنده جایزه ، پرفروش ترین جنایت است. او از کتاب ششم خود با تونی میسون نویسندگی مشترک داشته است. او نویسنده یازده رمان است. کارهای دریدا و تونی در حال حاضر برای تلویزیون در دست توسعه است. وی در East East لندن متولد و بزرگ شد و در آنجا به زندگی خود ادامه می دهد.

کتاب اتاق مهمان