کتاب جزیره شادی

Het gelukkige eiland
کد کتاب : 40335
مترجم :
شابک : 978-6007112779
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جزیره شادی اثر ماریت تورن کویست

کتاب «جزیره شادی» داستان دخترکی است که سوار بر بلمی بر روی دریا به دنبال یافتن جزیره شادی است. او جزیره های بسیاری را در سر راهش می بیند که ساکنانش ادعا دارند آن جا همان جزیره شادی است. اما دخترک شادی را در هیچ یک از آن ها نمی یابد….
کتاب «جزیره شادی» را ماریت تورن کویست تصویرگر برجسته سوئدی-هلندی را نوشته و تصویرگری کرده است. او برای خلق این اثر سه سال، روز و شب در استودیوی خود کار کرده است. این کتاب در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه بهترین کتاب تصویری بلژیک و هلند شد. گروه داوران جایزه، آن را اثری فلسفی و شاعرانه توصیف کرده است که تعامل متن و تصویر از بالاترین کیفیت برخوردارست. ترجمه این کتاب را محمدهادی محمدی به خواست خالق آن بر عهده داشته است تا از ادبیت متن اصلی کاسته نشود.

کتاب جزیره شادی

ماریت تورن کویست
ماریت تورن کویست (Marit Törnqvist) (متولد 19 ژانویه 1964) نویسنده ، هنرمند و تصویرگر سوئدی-هلندی است. وی بیشتر به دلیل تصویرگری در کتابهای آسترید لیندگرن شناخته شد. ماریت تورن کویست دختر Egil Törnqvist ، استاد مطالعات اسکاندیناوی در دانشگاه آمستردام و منتقد ادبی آکادمیک است. مادر او نویسنده و مترجم Rita Törnqvist Verschuur است.تورن کویست در پنج سالگی به هلند نقل مکان کرد، جایی که هم اکنون نیز در آنجا زندگی می کند. مادر او کتابهای آسترید لیندگرن را به هلندی ترجمه کرد. بنابراین، ...