کتاب یازده دقیقه

Eleven Minutes
کد کتاب : 46801
مترجم :
شابک : 978-9642617029
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 303
سال انتشار شمسی : 1385
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یازده دقیقه اثر پائولو کوئیلو

رمان "یازده دقیقه" یکی دیگر از آثار ماندگار و حتی یکی دیگر از شاهکارهای پائولو کوئلیو نویسنده توانمند برزیلی است. آنچه که در اکثر آثار کوئلیو مشاهده می شود و می توان از آن به عنوان فصل مشترک آثارش نام برد، وجود روح زندگی و ایجاد احساس نشاط و امید است.
در حالیکه در اکثر داستان های این نویسنده، نقش های اصلی افرادی هستند که در سخت ترین شرایط زندگی می کنند اما با اتفاق ها و خودباوری هایی که در طول ماجرا روی می دهد، در دردناک ترین لحظات احساس خوشبختی پدیدار می شود و خواننده آن را با تمام وجود احساس می کند و آن را اغراق آمیز نمی بیند.
فصل های این کتاب از زبان یک زن روسپی برزیلی نوشته شده که ناخواسته به سوئیس می رود و در سرزمین غریب کارش به روسپی گری می کشد، در طول مدتی که این زن در سوئیس زندگی می کند، اتفاقات تلخ و شیرین زندگی خود را به صورت روزانه در دفترچه ای یادداشت می کند و حوادث زندگی اش را بازگو می کند.
نویسنده، جملات عبرت آموز و مطالب آموزنده کتاب را از زبان همین زن بیان می کند. او مشقات زیادی را تحمل می کند و در نهایت به سرزمین خود بازمی گردد.

کتاب یازده دقیقه

پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو دسوزا، زاده ی 24 آگوست 1947، ترانه سرا و رمان نویس برزیلی است.کوئیلو از اوایل دوران نوجوانی قصد داشت که نویسنده شود. درون گرایی و سرکشی های کوئیلو در 17سالگی، والدینش را بر آن داشت تا او را در یک آسیاشگاه روانی بستری کنند. او قبل از مرخص از شدن در بیست سالگی، سه بار از این آسایشگاه فرار کرد.کوئیلو در سال 1982 اولین کتاب خود را منتشر کرد که به موفقیت چندانی نرسید اما با انتشار کتاب کیمیاگر، نام او بر سر زبان ها افتاد.پائولو کوئیلو در سال 1980 با هنرمندی به نام کریستینا اویتیسیکا ...