کتاب همین حالا

Present time
کد کتاب : 5900
مترجم :
شابک : 9789644429576
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب همین حالا اثر گیوم موسو

به یاد داشته باشید ما دو زندگی داریم. دومین زندگی روزی شروع می شود که می فهمیم فقط یک زندگی بیشتر در کار نیست.

کتاب« همین حالا» از اینجا شروع می شود که لیزا برای پرداخت هزینه های تحصیل درام ، در یک بار در منهتن کار می کند. در آنجا با آرتور کاستلو ، پزشک جوان اورژانس ملاقات می کند. در ظاهر همه چیز او رو به راه است.
اما آرتور مردی مثل بقیه نیست. دو سال قبل ، وی محل سکونت پدربزرگ خود را کشف کرده است: یک اتاق ممنوعه که قول داده بود هیچوقت به آنجا نرود. اما علی رغم قولش ، او تصمیم گرفت در را باز کند ، واقعیتی طاقت فرسا را کشف کرد که او را از داشتن زندگی عادی منع می کند.
ملاقات او با لیزا همه چیز را تغییر می دهد و به او دلیل امیدوار بودن می دهد. از آن به بعد ، آرتور و لیزا فقط یک وسواس دارند تا تله هایی را که بی رحمانه ترین دشمنان به آنها تحمیل کرده اند ، خنثی کنند: تله ای مثل زمان گذشته و یا حتی حال.

تعلیق روانشناختی سرگیجه آور در این اثر داستانی در پایان گیج کننده خواهد بود.


گیومس موسو نویسنده این کتاب رمان نویسی فرانسوی است. وی از محبوب ترین نویسندگان معاصر فرانسوی لقب گرفته است.
موسو در سال 1974 در آنتیبس (Alpes-Maritimes) ، فرانسه متولد شد. پس از اتمام دبیرستان ، وی در 19 سالگی عازم ایالات متحده شد. وی چندین ماه را در شهر نیویورک گذراند ، با دیگر جوانان خارجی زندگی کرد و از طریق فروش بستنی درآمد کسب کرد. سپس به فرانسه بازگشت ، مدرک اقتصادی گرفت و در دبیرستان ها به تدریس پرداخت.
وی پس از یک تصادف رانندگی به تجربیات نزدیک به مرگ علاقه مند شد و داستانی را درباره مردی تصور کرد که پس از لمس مرگ به زندگی بازمی گردد.

کتاب همین حالا

گیوم موسو
گیوم موسو (به فرانسوی: Guillaume Musso) نویسنده قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. گیوم موسو در سال ۱۹۷۴ میلادی در فرانسه متولد شد. او از کودکی به کتاب و نمایش علاقه داشت و خیلی زود شروع به نوشتن کرد. وی در ۱۹ سالگی به آمریکا سفر کرد و پس از اقامتی چند ماهه به وطنش بازگشت و در حالی که در سرش ایده‌های زیادی داشت شروع به نوشتن کرد. در سال 2003 وی تصادفی شدید انجام داد که همین تصادف موجب شکل گیری رمان "و بعد" شد که در مورد مردی بود که از مرگ بازگشت. این رمان بیش از یک میلیون فروش در کشور فران...
قسمت هایی از کتاب همین حالا (لذت متن)
از سال نوی گذشته او را ندیده بودم. همین طور که آرنجم را به میز آشپزخانه تکیه داده بودم، به بازتاب چهره ام در بدنه فلزی دستگاه برشته کن نان نگاه می کردم. ریش، صورتم را نحیف تر نشان می داد، موهایم ژولیده و پای چشم هایم گود افتاده بود. همه این ها به دلیل کم خوابی و افراط در مصرف نوشیدنی سیب بود. یک تی شرت کهنه بلو اویسترکالت و شلوارک رنگ و رو رفته بارت سیمسون پوشیده بودم. تی شرت را در سال های دبیرستانم خریده بودم. شب پیش، پس از چهل وهشت ساعت نوبت کاری، همراه با ورنیکا بلنیسکی، جذاب ترین پرستار بیمارستان عمومی ماساچوست که کمتر از دیگران مردم گریز بود، به رستوران زاتری رفته و چند لیوان اضافه بر سازمان، نوشیده بودم.

فرانک کاستلو درحالی که قهوه ای غلیظ جلوی من می گذاشت، گفت: «یک اسپرسوی دوبل، بهترین تازیانه برای شروع روزی تازه ست.» سپس پنجره ها را باز کرد تا هوای داخل سالن که بوی تند حشیش در آن مانده بود، عوض شود، اما از هرگونه تعبیر و تفسیری در این باره خودداری کرد. من، درحالی که گوشه چشمی او را برانداز می کردم، نان شیرینی ها را با سروصدا می جویدم. او دو ماه پیش، پنجاه سالگی اش را جشن گرفته بود، اما به علت آن موهای سفید و چروک های صورتش، به راحتی ده پانزده سال بیشتر نشان می داد. با این همه منش زیبا، خطوط چهره منظم و چشم های آبی آسمانی اش را که به پل نیومن مشابهت داشت، حفظ کرده بود. آن روز صبح کت و شلوار مارک دار و کفش های راحتی سفارشی اش را کنار گذاشته و به جای آن، یک شلوار قدیمی خاکی رنگ، یک پلوور ساییده شده شبیه پلوور راننده های کامیون و یک جفت کفش سنگین چرمی ضخیم شبیه کفش های کارگران ساختمانی پوشیده بود. آن چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب همین حالا اثر گیوم موسو بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان پذیر است. برای مطالعه ی دیگر کتاب ها در زمینه ی ادبیات داستانی می توانید به قسمت دسته بندی کتاب ها مراجعه و کتاب های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.