کتاب جزیره اسپنسر

mystery on Monster Island
  • 35,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: دبیر دبیر
    نویسنده:
کد کتاب : 7059
مترجم :
شابک : 9786008521686
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1882
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جزیره اسپنسر اثر ژول ورن

جزیره اسپنسر رمانی از ژول ورن است که در سال 1875 منتشر شد. نسخه اصلی که توسط هتزل منتشر شده است، حاوی تعدادی تصویر از ژول فرات است. این رمان دنباله‌ای متقاطع بر رمان‌های معروف ورن یعنی بیست هزار فرسنگ زیر دریاها (1870) و در جستجوی فرودگان (1867-1868) است، اگرچه مضامین آن بسیار متفاوت از آن کتاب‌ها است. پیش نویس اولیه رمان، که در ابتدا توسط ناشر ورن رد شد و به طور کامل قبل از انتشار دوباره طراحی شد، عنوان خانواده کشتی شکسته: سرخ شده با عمو رابینسون بود که نشان دهنده تأثیر رمان های رابینسون کروزو و خانواده سوئیسی رابینسون بود. ورن موضوع مشابهی را در رمان بعدی خود، گادفری مورگان (به فرانسوی: L'École des Robinsons، 1882) توسعه داد.
گاه‌شماری جزیره اسپنسر با فیلم اصلی بیست هزار فرسنگ زیر دریا، که داستان آن در سال 1866 آغاز می‌شود، ناسازگار است، در حالی که جزیره اسپنسر در طول جنگ داخلی آمریکا شروع می‌شود، اما قرار است 16 سال پس از بیست هزار لیگ اتفاق بیفتد.

در طول جنگ داخلی آمریکا، پنج اسیر جنگی شمالی در جریان محاصره ریچموند، ویرجینیا، با ربودن یک بالون مشاهده پر از هیدروژن فرار می کنند. سایروس اسمیت، مهندس راه آهن در ارتش اتحادیه (به نام سایروس هاردینگ در نسخه کینگستون) . برده سابق و پیرو وفادار او نب (مخفف نبوکدنصر)؛ ، یک ملوان (که تنها با نام خانوادگی خود خطاب می شود). سرپرست و پسر خوانده او هاربرت براون (در برخی ترجمه ها هربرت نامیده می شود). و روزنامه نگار گدئون اسپیلت.

کتاب جزیره اسپنسر

ژول ورن
ژول گابریل ورن، زاده ی 8 فوریه ی 1828 و درگذشته ی 24 مارس 1905، نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب های ماجرایی اش بود که دنیای داستان های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.ژول ورن در خانواده ای مرفه در منطقهٔ بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشتهٔ حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و از دیدگاه مالی هم در مضیقه قرار گر...