کتاب کینتسوگی

Kintsugi
(هنر ژاپنی پذیرش عیوبتان و دوست داشتن آن ها)
کد کتاب : 82692
مترجم :
شابک : 978-6226650960
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 295
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

کینتسوگی
Kintsugi
کد کتاب : 130825
مترجم :
شابک : 978-6002538765
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب کینتسوگی اثر توماس ناوارو

کتاب «کینتسوگی» اثری نوشته «توماس ناوارو» است که اولین بار در سال 2017 به چاپ رسید. «ناوارو» از «کینتسوگی»—هنر ژاپنی تجلیل از زیبایی ظروف سفالین شکسته از طریق اتصال دوباره تکه های جدا شده به یکدیگر—به عنوان استعاره ای برای یافتن التیام پس از تجربه رنج های مختلف استفاده می کند. او توضیح می دهد که «کینتسوگی» به شکلی آشکار، «شکنندگی، قدرت، و زیبایی» اشیای ترمیم شده را به مرکز توجه می آورد. «ناوارو» با ارائه خاطراتی حرفه ای و شخصی، به چگونگی «ترمیم یافتن» از اعتماد به نفس پایین، از دست دادن شغل، فقدان عشق، و فقدان امید و لذت می پردازد. او توصیه هایش را با تأکید بر چندین نکته مشخص ارائه می کند: جدا کردن قضاوت های شخصی از احساس شرم و عذاب وجدان، درس گرفتن از رویدادهای گذشته، و تمایز قائل شدن میان تجربه های منفی و تصویری که از خودمان داریم.

کتاب کینتسوگی


ویژگی های کتاب کینتسوگی

در فهرست «کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند»

توماس ناوارو
توماس ناواروا (Tomás Navarro) روانشناس است که مردم و آنچه را که احساس می کنند، فکر می کنند و انجام می دهند را دوست دارد. او بنیانگذار یک مرکز مشاوره و مرکز رفاه عاطفی است. او در حال حاضر زمان خود را بین نوشتن فنی، آموزش، مشاوره، کنفرانس ها و فرآیندهای مشاوره و مربیگری شخصی و حرفه ای تقسیم می کند. او در جرونا و بارسلونا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب کینتسوگی
Navarro's approachable debut.
اثر نخست کاربردی «ناوارو».
Publishers Weekly Publishers Weekly

It helps readers gain deeper perspective in the face of life’s inevitable crises, heartbreaks, and losses.
این کتاب به مخاطبین کمک می کند نگرشی عمیق تر را در مواجهه با بحران ها، دل شکستگی ها، و فقدان های اجتناب ناپذیر زندگی به دست آورند.
Barnes & Noble

A sensitive and contemplative approach to the suffering.
روشی پرظرافت و اندیشمندانه برای پرداختن به رنج.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب کینتسوگی (لذت متن)
زندگی هم مانند سفال می تواند بشکند و هزار تکه شود، ولی دلیل نمی شود که بی خیال زندگی و کار کردن با تمام وجود و زنده نگه داشتن همه امیدها و رویاهایمان شویم. به جای دست کشیدن از زندگی، باید یاد بگیریم پس از ناملایمات، خودمان را ترمیم کنیم.

متفاوت بودن، بهترین اتفاقی است که برایتان افتاده است. تلاش نکنید مانند دیگران باشید. فقط برای این که مانند دیگران زندگی کنید، خصایص فردیتان را رها یا مخفی نکنید. به دنیا نیامده ایم که صورت حساب هایمان را پرداخت کنیم و سالی یک ماه استراحت کنیم.

وقتی تواناییتان را نمی شناسید، به این معنی نیست که فضیلت یا قدرتی را ندارید. پرسش این است: آیا آماده اید که روی زندگیتان نور بتابانید، دورنمایی به دست بیاورید و دیدگاه جدیدی درباره ناملایمات و تواناییتان برای غلبه بر آن ها داشته باشید؟