کتاب خط سفید ممتد

Khat-e Sefid-e Momtad
(مهارت های دستیابی به سبک زندگی اسلامی)
کد کتاب : 83244
شابک : 978-6008441076
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 65
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 27 خرداد

معرفی کتاب خط سفید ممتد اثر فریبا علاسوند

این کتاب مهارت های دستیابی به سبک زندگی اسلامی را پیش کش کسانی کرده است که خط روشن خوشبختی حقیقی را پیشه ی خویش ساخته اند.
کتاب حاضر در دو بخش تنظیم شده است:
بخش اول به بیان اصول مهم سبک زندگی اسلامی می پردازد و بخش دوم به تبیین پاره ای از مهارت های مهم برای سامان دادن به زندگی دین مدارانه اختصاص یافته است.
چه خوب است که جاده ی زندگی به سوی خوشبختی و رضایت مندی، پر از خط های سفید ممتدی است که دورزدن را ممنوع می کند و همه ی اعضای خانواده همواره در جاده ای که از ابتدا تا انتهایش سفیدی و نور جریان دارد، حرکت می کنند. زندگی های شیرین، پر از گل های خوش رنگ و لعاب و چشم نوازی است که مثل قالی اصیل و گران بهایی همزمان از آن بوی زحمت و لذت به مشام می رسد؛ تابلو فرشی که هر تار و پودش استحکام بخش است و زیبایی آفرین.
زندگی آنگاه کمال بخش است که یک خط سفید ممتد به سوی تعالی باشد تا در پرتو آن همه ی اعضای خانواده سبک زندگی خداپسندانه را در آن مشق کنند.

کتاب خط سفید ممتد

فریبا علاسوند
فریبا علاسوند متولد سال 1346،استادیار فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم، عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان، تهران از سال 1376 تاکنون،هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده، قم از سال 1381 تاکنون،عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، قم می باشد.