کتاب پیش بینی آینده

Power Talk
شاه کلید موفقیت (11)
کد کتاب : 8468
مترجم :
شابک : 9789642360789
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 173
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

آنتونی رابینز از نویسندگان مشهور خودشناسی و موفقیت است.

معرفی کتاب پیش بینی آینده اثر آنتونی رابینز

پیشرفتی در روانشناسی شخصی و موفقیت حرفه ای!
رموز ایجاد تغییر پایدار و بهبود بخشیدن به زندگی شخصی و حرفه ای شما چیست؟ آنتونی رابینز ایده ها و استراتژی های قدرتمندی را ارائه می دهد که می توانید بلافاصله از آنها برای افزایش درآمد خود ، تأثیرگذاری بهتر بر دیگران ، افزایش سلامتی و رفع ترسهای خود استفاده کنید و هر روز لذت بیشتری را در زندگی تجربه کنید.
این کتاب برگردان مجموعه نوار های صوتی به نام قدرت حرف زدن است. هر مجموعه شامل دو نوار است:
نوار شماره 1: قدرت پیش بینی
آنتونی رابینز توضیح می دهد که چگونه قدرت پیش بینی می تواند به ما کمک کند تا یک الگوی شخصی جدید ایجاد کنیم که جایگزین قوانین قدیمی ، موانع و سیستم های اعتقادی ای باشد که دیگر برای ما کارایی ندارد. این تغییر پارادایم ما را آزاد می کند تا به طور مثبت اهداف و دیدگاهمان نسبت به آینده را از نو شکل دهیم.
نوار شماره 2: مصاحبه ای با دکتر استفان آر کاوی
نویسنده ی کتاب پرفروش "7 عادت افراد بسیار تاثیر گذار" ، یک رویکرد جامع ، یکپارچه و اصول محور را برای حل مشکلات شخصی و حرفه ای ارائه می دهد. او روشی گام به گام برای زندگی ای همراه با انصاف ، صداقت ، یکپارچگی و عزت را نشان می دهد.

کتاب پیش بینی آینده

نکوداشت های کتاب پیش بینی آینده
Anthony Robbins is the most recognized and successful peak performance expert in America today.
آنتونی رابینز شناخته شده ترین و موفق ترین سخنران انگیزشی در آمریکاست.
amazon.com

قسمت هایی از کتاب پیش بینی آینده (لذت متن)
هر فردی عادی به خوبی می داند که ما امروز از نظر اقتصادی و اجتماعی در دورانی دشوار به سر می بریم؛ دورانی که بسیاری از مردم، آینده ی چندان روشن و درخشانی در پیش رو نمی بینند... اگر کنجکاوید بدانید چرا من باب سخن را اینگونه گشودم، دلیل آن موضوعی است که برای بحث امروز انتخاب کردم. عنوان بحث امروز ما «قدرت پیش بینی آینده» است؛ توانایی ای که همه از آن برخوردارند اما چون کمتر کسی آن را به کار میگیرد، زندگی شمار بسیاری با رنج و دردی فراوان همراه است و فقط عده ای انگشت شمار، طعم سرخوشی و لذتی را می چشند که از احساس در دست داشتن سر رشته ی امور و پیش دستی کردن در کارها- و نه غافلگیر شدن در برابر آنها- برمی خیزد.