کتاب شاهزاده نخودفرنگی

Two Peas in a Pod
قصه ها عوض می شوند (11)
کد کتاب : 12904
مترجم :
شابک : 978-6004624572
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 113
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 27 اردیبهشت

معرفی کتاب شاهزاده نخودفرنگی اثر سارا ملانسکی

من - به همراه برادرم ، جونا ، و سگ ما ، پرنس - در داستان افسانه ای « شاهزاده نخود فرنگی » فرود آمده ام! وقتی نمی توانم بالای صد تشک بخوابم ، پادشاهی تصمیم می گیرد که من باید شاهزاده خانم مورد نظر باشم. در مورد درمان سلطنتی صحبت کنید - ناگهان دست و پا منتظر من هستند. بعلاوه ، من لباس مجلسی نامحدود ، جواهرات براق و بستنی دریافت می کنم.
اما آیا می توانیم یک شاهزاده خانم واقعی برای اداره پادشاهی پیدا کنیم؟

در این کتاب ما با داستانی کودکانه و دلچسب رو به رو هستیم. گفتنی است این داستان به نحوی نگارش شده است که هم آوایی کلمات آن کنار هم وزن به خصوصی را به آن داده است که به دلنشین تر شدن آن کمک کرده است.

اکنون ما باید در « شاهزاده نخود فرنگی » که توسط انتشارات پرتقال به ترجمه سارا فرازی به بازار کتاب راه پیدا کرده است بخوانیم که:
- یک مسابقه پرنسس برگزار کنید
- یک شاهزاده منزجر را شکست دهید
- فرار از تمساح های گرسنه
- آن را به خانه برگردان
دیگر هیچ وقت چرت زدن نیست - بهترین شاهزاده خانم برنده شود!

کتاب شاهزاده نخودفرنگی

سارا ملانسکی
سارا ملانسکی، زاده ی 4 ژانویه ی 1977، نویسنده ی کانادایی است.سارا، دختر نویسنده ای به نام الیسا آمبروز است. پدر و مادرش از هم جدا شده اند و یک خواهر و یک خواهرخوانده دارد. ملانسکی، دانش آموخته ی رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه مک گیل است.او پس از تحصیل به تورنتو نقل مکان کرد و اولین رمان خود را نوشت که در شانزده کشور منتشر شد و به فروشی بیش از ششصد هزار نسخه دست یافت.ملانسکی پس از انتشار دومین رمانش به نیویورک رفت و نویسندگی را به صورت تمام وقت پی گرفت.
نکوداشت های کتاب شاهزاده نخودفرنگی
"An uproariously funny read. The swift pace of the tale and non-stop action . . . will enchant readers from the first page." -- Kirkus Reviews
"یک خواندن بسیار خنده دار. سرعت سریع داستان و اقدام بدون وقفه ... خوانندگان را از صفحه اول مسحور می کند."
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Hilarious . . . with unexpected plot twists and plenty of girl power.
خنده دار . . با پیچ و تابهای غیر منتظره طرح و قدرت زیاد نویسنده در نگارش
 Booklist Booklist

Giddy, fizzy, hilarious fun
سرگرم کننده گیج کننده ، نیش دار و خنده دار
Luv Ya Bunches

قسمت هایی از کتاب شاهزاده نخودفرنگی (لذت متن)
صبر می کنم تا مینروا شب به خیر بگوید و اتاق را ترک کند، بعد رو به جونا می کنم و با تعجب می گویم: «من می دونم توی چه داستانی هستیم! تو نمی دونی؟» جونا با حرکت سرش می گوید که نمی داند. به او چشم غره می روم. می پرسم: «یادت نمی آد مامان بزرگ برامون داستان شاهزاده و نخودفرنگی رو می خوند؟» جونا چینی به بینی می اندازد. «من از نخودفرنگی متنفرم. خیلی شل و وارفته ست.» «کاملا باهات موافقم. اما توی اون داستان، یه شاهزاده خانم واقعی بود که می تونست وجود یک نخودفرنگی رو که زیر یک عالمه تشک بوده احساس کنه.» جونا صورتش را مچاله می کند. «چطور ممکنه؟ حتما له له می شه. مگه اینکه نخودفرنگی منجمد باشه. حالا اون نخودفرنگیه منجمد بوده؟» «نمی دونم. احتمالا نبوده . اما توی داستان، دختری که مدعی بوده شاهزاده ست، نخود رو حس می کنه و این جور می شه که همه می فهمن اون یک شاهزاده ی واقعیه..»