کتاب پسر نپتون

The Son of Neptune
قهرمانان المپ 2
کد کتاب : 61576
مترجم :
شابک : 978-6003745421
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 540
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 29 اردیبهشت

پسر نپتون
The Son of Neptune
قهرمانان کوه المپ (کتاب دوم)
کد کتاب : 13045
مترجم :
شابک : 9789645668998
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 592
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 29 اردیبهشت

پسر نپتون
The Son of Neptune
قهرمانان المپ 2
  • 67,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 24629
مترجم :
شابک : 978-6003530454
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 560
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پسر نپتون اثر ریک ریوردن

«پسر نپتون» رمانی نوشته ریک ریوردن، نویسنده آمریکایی است. داستان این رمان در دسته ادبیات فانتزی-ماجراجویانه تقسیم بندی می شود. این کتاب در قالب مجموعه ای با عنوان «قهرمانان المپ» انتشار یافته و دومین جلد از این مجموعه است. قبل از «پسر نپتون» داستان «قهرمان گمشده» به قلم ریوردن به چاپ رسیده و نویسنده این مجموعه «آتنا» را هم پس از «پسر نپتون» راهی بازار نشر کرده است. مجموعه «قهرمانان المپ» بر اساس اساطیر یونانی و رومی که گفته می شد در آسمان و در کوهی به نام المپ زندگی می کنند نگارش شده است. «پسر نپتون» داستان ماجراهای پرسی جکسون، پسر نیمه خدای نپتون است. در اساطیر نپتون با نام پوزیدون، خدای دریاها هم شناخته می‌شود. داستان از جایی آغاز می شود که پرسی جکسون با نیمه خدایان رومی آشنا می‌شود و با دوستان جدیدش هیزل لوسک، پسر مریخ و فرانک ژانگ، دختر پلوتون به آلاسکا می‌رود تا خدای مرگ یونانی، تاناتوس را آزاد کند. پرسی در پی آن است تا با نجات خدای مرگ، زمین را از دست گایا، الهه زمین رها کند.
در طول سفر، قهرمانان داستان متوجه می شوند که الهه گایا در حال بیدار شدن از خواب چندین هزار ساله است و نقشه ای برای نابودی خدایان و جهان همراه با آنها دارد. هفت فرزند غول پیکر او هم بیدار می شوند که هر کدام برای مبارزه با یکی از خدایان المپ باید بجنگند. هر غول مهارت‌های مقابله با یک خدا را دارد و تنها در صورتی می‌توان آن ها را شکست داد که خدایان و نیمه خدایان با هم متحد شوند. پرسی و دوستانش موفق می شوند غول آلاسکا را شکست دهند. در طول سفر، هیزل و فرانک به قهرمانانی تبدیل می شوند که یاد می گیرند چگونه از قدرت خود استفاده کنند و اعتماد به نفس خود را بالا برده و حفظ کنند.
این رمان به شکل سوم شخص روایت می شود و راوی متغیری دارد. داستان «پسر نپتون» از زاویه دید پرسی، فرانک و هیزل گفته می شود. این کتاب در سال 2011 برنده جایزه گودریدز شده است.

کتاب پسر نپتون

ریک ریوردن
ریچارد راسل ریوردن جونیور متولد 5 ژوئن 1964 نویسنده آمریکایی است. وی به دلیل نوشتن سری داستان های پرسی جکسون و المپیک ها ، که در مورد پسری دوازده ساله به نام پرسی جکسون است که کشف می کند فرزند خدای یونانی پوزیدون است ، شناخته شده است. کتابهای وی به 42 زبان ترجمه شده و بیش از 30 میلیون نسخه در ایالات متحده به فروش رسیده است. فاکس قرن بیستم دو کتاب اول سری پرسی جکسون را به عنوان بخشی از یک سری فیلم ها اقتباس کرده است.اولین رمان بلند ريوردان تکیلای بزرگ قرمز بود که به کتاب اول در مجموعه Tres Nav...