کتاب فردی مگسه یاد بگیر تمرکز کنی!

Freddie the Fly: Bee On, Buzz Off
کد کتاب : 134836
مترجم :
شابک : 978-6223440007
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 خرداد

معرفی کتاب فردی مگسه یاد بگیر تمرکز کنی! اثر کیمبرلی دلود

«فردی مگسه یاد بگیر تمرکز کنی!»، کتابی داستانی و آموزشی نوشته‌ی کیمبرلی دلود، آسیب‌شناس رفتاری کودکان است. این کتاب در دسته‌ی ادبیات کودکان تقسیم‌بندی می‌شود و برای نوسوادان 5 تا 11 ساله مناسب است. فردی، نام مگسی در مجموعه داستان‌های «فردی مگسه» است که هر‌بار با مشکلی تازه رو‌به‌رو می‌شود و حل مسائل فردی در هر جلد این مجموعه داستانی روشی آموزشی برای رفع بعضی مشکلات به همراه می‌آورد. نویسنده‌ی این کتاب در قالب داستان، آموزش‌هایی را به کودکان ارائه می‌دهد که شامل چگونگی برخورد متناسب با هر مشکل، تمرکز کردن، داشتن اعتماد‌به‌نفس و موارد دیگر است. کتاب «فردی یاد بگیر تمرکز کنی!»، زمان یادگیری روش تمرکز کردن است. فردی به این طرف و آن طرف می‌چرخد و می‌خواهد به مدرسه برود، اما با حواس‌پرتی ناهار خود را فراموش می‌کند و یا به‌دلیل نداشتن تمرکز، در آزمون املای خود مردود می‌شود. اما ماجرا فقط این نیست و فردی مگسه حتی فراموش کرده موقع بیرون رفتن از خانه لباس مدرسه بپوشد. فردی و دوستانش به‌همراه خانم مونارک، مربی مدرسه به باغ وحش می‌روند، اما تمرکز نداشتن فردی باعث می‌شود تا در باغ وحش گم‌شده و تنها بماند. این موضوع باعث ترسیدن فردی می‌شود. آیا این همان ترسی است که فردی به آن نیاز دارد تا بالاخره اقدامی انجام دهد و تمرکز کردن را یاد بگیرد؟ فردی مگسه در این داستان با کمک خانم مونارک، مربی خود یاد می‌گیرد چگونه حواس‌پرت نباشد.
داستان این کتاب با آموزش‌هایی از زبان حشرات به کودکان کمک می‌کند تا روش توجه و تمرکز کردن را یاد بگیرند. در این کتاب همچنین در پایان نکاتی برای والدین و مربیان گنجانده‌شده است.

کتاب فردی مگسه یاد بگیر تمرکز کنی!

کیمبرلی دلود
کیمبرلی دلود یک آسیب شناس زبان گفتار تایید شده است که از داستان های سرگرم کننده ای استفاده می کند که حس یادگیری ندارند به عنوان یک استراتژی درمانی. این را می‌توان در مجموعه‌های Freddie the Fly (که به بچه‌ها کمک می‌کند مهارت‌های اجتماعی را بیاموزند و فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای برای دانلود داشته باشند) و سریال Fairy Tales 2.0 (که اولین برنامه درمانی در خانه است) او دیده می‌شود. کتاب های او جوایز بسیاری از جمله جایزه انتخاب مشاور و جایزه دستاورد بالینی...