کتاب لی لی در انجمن ماجراجویان : سفر به مکزیک

The Adventures of Lily Huckleberry in Mexico
کد کتاب : 135104
مترجم :
شابک : 978-6229878699
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 خرداد

معرفی کتاب لی لی در انجمن ماجراجویان : سفر به مکزیک اثر آدری اسمیت

کتاب «لیلی در انجمن ماجراجویان: سفر به مکزیک» نوشته آدری اسمیت است. این کتاب در دسته ادبیات کودکان تقسیم بندی می شود. «لیلی در انجمن ماجراجویان: سفر به مکزیک» یکی از کتاب های مجموعه ای شش جلدی است که به داستان های لیلی و ماجراجویی های او در کشورها و مکان های مختلف می پردازد. این مجموعه مناسب کودکان رویاپردازی است که آرزوی پرواز و ماجراجویی دارند. در این جلد از مجموعه «لیلی در انجمن ماجراجویان» لیلی کشور مکزیک را معرفی می کند. لیلی هاکلبری، قهرمان داستان در پی راهی است تا شاه پروانه ای مهاجر را که راه بازگشت به خانه را گم کرده کمک کند. لیلی شجاع با شاه پروانه ای که ماریا نام دارد، سفری عجیب را در میان بیابان‌ها و دریاها، بازارهای رنگارنگ و دهکده‌های جادویی آغاز می‌کنند و در طول راه با انواع و اقسام دوستان جذاب و جدیدی ملاقات می‌کنند. آیا لیلی می تواند به ماریا کمک کند تا دوباره خانواده اش را پیدا کند؟ ماریا در مسیر مهاجرت خود که هر سال انجام می دهد راه درست را گم کرده. او باید خود را به مکزیک برساند و همین باعث می شود تا لیلی و ماریا مسافر مکزیک شوند.
ماجراهای لیلی هاکلبری در مکزیک سومین کتاب از مجموعه کتاب های لیلی است که با سفرهای خود کودکان را سرگرم می کند و هدف های آموزنده ای را دنبال می کند. این مجموعه با هدف نمایش زیبایی کشورهای مختلف و نشان دادن فرهنگ های گوناگون جهان به کودکان است. همچنین این مجموعه کتاب در پی آن است تا الگوی تخیل کودکان را تقویت کند و زمینه مناسبی برای پرورش خیال پردازی در کودکان فراهم کند و با این روش کودکان نوسواد را به کاوشگرانی کوچک تبدیل کند که در مورد جهان کنجکاو و همیشه آماده ماجراجویی هستند. مجموعه «لیلی در انجمن ماجراجویان» به کودکان می آموزد که ماجراجو باشند، دیگران را دوست داشته باشند و از تخیل خود استفاده کنند.

کتاب لی لی در انجمن ماجراجویان : سفر به مکزیک

آدری اسمیت
آدری اسمیت طراح برند این کوچولو بچه های عجیب و غریب و یکی از نویسنده/تصویرگر مجموعه کتاب های سفر لیلی هاکلبری است. آدری که اصالتاً اهل فرانسه است، در برکلی، کالیفرنیا با چهار دختر کوچک ماجراجو خود زندگی می کند.