کتاب موزه عشق مدرن

The Museum of Modern Love
  • 20 % تخفیف
    230,000 | 184,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ستاک ستاک
    نویسنده:
کد کتاب : 136481
مترجم :
شابک : 978-6008883333
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

معرفی کتاب موزه عشق مدرن اثر هیتر رز

«موزه عشق مدرن» هفتمین زمان رز است که به گفته وی برای نگارشش ۱۱ سال زمان صرف شده است. این رمان اولین زمان بزرگسال هیتر رز است که در آمریکا نیز به چاپ رسیده است . موزه عشق مدرن در واقع ادامه پرفورمنس هنرمند حاضر، مارینا آبراموویچ است که از عموم مردم درخواست میکرد هر روز در موزه هنر مدرن نیویورک مقابلش بنشینند و نگاه های هنرمندانه خلق کنند رز یک بار با آبراموویچ ملاقات کرد و از او اجازه گرفت تا بتواند نام او را به عنوان یکی از شخصیت های داستانی خود انتخاب کند و البته در اجرایش حضور یافت و با کسانی که در تجربه هنری او شریک شده بودند مصاحبه کرد. پس از ملاقاتی که رز با آبراموویچ داشت او دریافت که باید از شخصیت واقعی مارینا آبراموویچ در کتاب استفاده کند. مارینا آبراموویچ درباره این کتاب چنین میگوید : قاب بندی یک داستان عاشقانه حول محور یک اجرای طولانی مدت که گذر زمان در آن امری حیاتی محسوب میشود، ایده فوق العاده بکری است. این کتاب را خیلی دوست دارم.»
هر کس میتوانست دو دقیقه تا دو ساعت بنشیند یا کل روز مارکو توقع نداشت مردم این کار را بکنند و هیچ یک از خانواده مارینا هم چنین توقعی نداشتند. چهره های افرادی که مینشستند حالت های بسیار زیادی به خود میگرفتند او به دنبال هیجان بود به دنبال لحظه ای بود که فرد مقابل مارینا کاملا دستخوش آن نگاه نامفهوم شده بود. او احساس میکرد انگار درون دنیایی از حقیقت محض قرار دارد. چه کسی تصور میکرد چنین چهره هایی آنجا باشند؟ او از استید برای معماری تاریخ و موسیقیدانها عکاسی کرده بود. حالا او هر روز به اثر داستانی، چهره انسانی که غرق در کنجکاوی بود نگاه میکرد و شکاف تاریخ را در قلب یک انسان می دید هر کس به شکل مغلوب نجات یافته نامزد نهایی مدال طلای انجمن پیراسته، متأثر و واضح خودش بود. او این چیز زودگذر را ثبت میکرد مصاحبت بین هنرمند و تماشاچیاش اگه میخوای بیا بشین.

کتاب موزه عشق مدرن

هیتر رز
هدر رز (متولد 1964) نویسنده استرالیایی متولد هوبارت، تاسمانی است. او نویسنده کتاب خاطرات تحسین‌شده‌ای است که در اینجا هیچ چیز بدی اتفاق نمی‌افتد. او بیشتر به خاطر رمان‌هایش «موزه عشق مدرن» که برنده جایزه استلا 2017 شد و برونی (2019) که برنده بهترین داستان عمومی در جوایز صنعت کتاب استرالیا 2020 شد، شناخته می‌شود. او همچنین در تبلیغات، تجارت و هنر کار کرده است.