کتاب خاطرات خانه ابری

Home Memories
کد کتاب : 13849
شابک : 978-6003840539
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 27 اردیبهشت

معرفی کتاب خاطرات خانه ابری اثر بهنام ناصح

رمان حاضر در دو زمان حال و گذشته روایت می شود. سامان بعد از گذشت سال ها به خانه ی پدری اش در رشت می رود. در آنجا به گذشته های دور سفر میکند، به مرور زندگی نیاکانش می پردازد و به رازها و اتفاقات و رخدادهای آن زمان که ریشه در حقیقت دارد پی می برد.

کتاب خاطرات خانه ابری

بهنام ناصح
بهنام ناصح (متولد ۱۳۵۲ در رشت) نویسنده معاصر ایرانی است. بهنام ناصح رمان «ایراندخت»، «پروانه‌ای روی شانه»، «خاطرات خانه‌ی ابری» و بازنویسی جوامع الحکایات سدیدالدین عوفی و سردبیری مجله اینترنتی ماندگار را در پرونده کاری خود دارد. ناصح برای نوشتن رمان «ایراندخت» درشانزدهمین دوره جایزه کتاب فصل ایران مورد تقدیر قرار گرفت. وی سال بعد به جایزه گام اول دست یافت.
قسمت هایی از کتاب خاطرات خانه ابری (لذت متن)
خاتون به دسته گل سفیدی که در دست داشت نگاه کرد و در این فکر بود که با آن چه کار کند. بی شک نمی توانست آن را همراه خود به خانه ببرد. تعللش در دوختن لباس بعد از این همه رفتن به کلاس مادام، کافی بود کفر مادرش را در آورد چه رسد به این که با دسته گل وارد خانه شود. قرارش را مثل این اواخر در قبرستان ارامنه گذاشته بود؛ جایی که حدس می زد هیچ وقت گذر مادر یا برادرهایش به آن نیفتد. هرچند اشتباه می کرد چون رقیه از لحظه ای که او پایش رابیرون گذاشته بود مثل سایه دنبالش می رفت.