کتاب عروس های جنگ

War Brides
کد کتاب : 15223
مترجم :
شابک : 978-6004610766
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عروس های جنگ اثر هلن برایان

با تهدید برای گسترش جنگ از اروپا به انگلستان ، روستای آرام و خواب آلود کرومارش در نوع جدیدی از وضعیت عادی قرار می گیرد: پناهنده هایی از لندن در خانه های محلی ساکن می شوند. حملات هوایی شبانه به شکل ترسناکی عادی می شود. کم شدن سهم جیره بندی آسایش را از مردم می گیرد. مردان روستا را ترک می کنند تا بجنگند و بمیرند. و بین پنج زن پیوند دوستی نامحتملی ایجاد می شود که زندگی آنها برای همیشه تغییر خواهد کرد.
آلیس آزبورن ، دختر آرام کشیش محله ، با خبر می شود که ریچارد نامزدش ، نامزدی خود را با او به هم زده تا با ایوانجلین فونتان ، دختر آمریکایی جنوب ، ازدواج کند ورود ایوانجلین به روستا آشوبی به پا می کند - اما نه آن آشوبی که اگر آنها انگیزه های او را برای حضور در آنجا بدانند ممکن است به پا شود. السی پیجن از فقیرنشینان لندن است که این تخلیه ها را فرصتی برای فرار از یک زندگی سرشار از فقر می داند. تانی زیمان ، دختر جوان یهودی که از وحشت از اروپا فرار کرده و اکنون منتظر تولد پسرش است با اطمینان به اینکه بقیه ی خانواده اش در سلامت کامل به سر می برند و همین روزها پیدایشان می شود . و سپس فرانسیس فالکون ، دختری بی پروا که پدرش تصمیم دارد او را در حومه شهر و به دور از روزنامه ها نگه دارد.
وقتی که جنگ و سختی های بی امان آن شدت می گیرد این پنج نفر به هم نزدیک می شود و رشته ی دوستی ای بین آنها ایجاد می شود.
آنها پنجاه سال بعد پس از جنگ به آن روستا باز میگردند تا...

کتاب عروس های جنگ

هلن برایان
هلن برایان نویسنده آمریکایی که سالهاست در لندن زندگی می کند.عروس های جنگ (منتشر شده توسط کتاب پنگوئن در انگلستان در سال 2007) اولین رمان هلن است.این کتاب شامل پنج زن جوان، با عنوان عروس های جنگ، یک حماسه چند لایه از عاشقانه های زمان جنگ، یک خلبان نجات یافته ی جسور و انتقام طولانی مدت است.