کتاب ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر

There's a Boy in the Girls' Bathroom
  • 20 % تخفیف
    185,000 | 148,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 15289
مترجم :
شابک : 978-6003531277
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

برنده جایزه Bluebonnet تگزاس سال 1990

برنده جایزه گرند کانیون سال 1991

برنده جایزه Nene سال 1991

معرفی کتاب ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر اثر لوییس سکر

"ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر" رمانی است برای نوجوانان به قلم "لوییس سکر"، که بازخورد های مثبت فراوانی را به همراه داشته است. این کتاب در مورد بردلی چاکرز است. بردلی یک قلدر است و مشکل رفتاری دارد. او نه تکالیفش را انجام می دهد نه کارهای کلاسی و نه هیچ کار دیگری را. معلمان او را از یک کلاس به کلاس دیگر می فرستند تا نیازی به آموزش مجدد او نباشد. اکنون ، او کلاسی پنجمی است و مدرسه ی او مشاوری به نام خانم دیویس یا کارلا را استخدام می کند ، که قرار است تغییراتی را ایجاد کند.
بردلی ، "بچه بد" یا به معنی واقعی کلمه، کابوس همه است. اما "لوییس سکر"، به آرامی به شما اجازه می دهد تا ببینید که این رفتارها به دلیل پایین بودن اعتماد به نفس اوست. خواننده بردلی را تنها در اتاقش می بیند که با استفاده از حیوانات اسباب بازی اش، به خود اجازه می دهد که به جای داد و بیداد، غر زدن به همه چیز و ترساندن مردم، احساسات بهتر دیگری را حس کند. سخت است که باقی افراد را به زندگی ات راه بدهی، خصوصا اگر همچون بردلی، اینقدر از خودت متنفر باشی؛ اما او این حس را فهمیده و درک می کند که می تواند دوست و انسان خوبی هم باشد.
"ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر" نگاه صادقانه و بصیرت آمیزی به اینکه چه چیزی فرد را "خوب" یا "بد" می کند و چگونه فرد نحوه درک دیگران را تغییر می دهد، به مخاطب ارائه می کند و همچنین به خوبی تفاوتی را که بزرگسالان می توانند در زندگی و تصاویر خود از کودکان ایجاد کنند، نشان می دهد.

کتاب ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر

لوییس سکر
لوئیس سکر که بیشتر با مجموعه "Sideways Stories From Wayside School" و کتاب "گودال ها" معروف است، از نویسندگان موفق ادبیات کودکان امریکاست و آثارش جوایز بسیاری را از آن او کرده اند.لوئیس سکر در بیستم مارس ۱۹۴۵ در نیویورک زاده شد.هنگامی که ۹ سال داشت، خانواده اش به کالیفرنیا کوچ کرد. او در یک خانواده شاد و معمولی حومه نشین پرورش یافت. او اگرچه مدرسه را دوست داشت و دانش آموز خوبی بود، اما تا دوره دبیرستان و آشنایی با آثار جی دی سلینجر و کورت ونه گات، به خواندن و نوشتن علاقه ای نداشت. دیگر نویسند...
نکوداشت های کتاب ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر
A humorous and immensely appealing story...Readers are likely to come away with the sense that they've been rooting for themselves too.
داستانی طنزآمیز و بی اندازه جذاب است. خوانندگان احتمالا با این حس که آنها هم به خودشان امیدوار بوده اند، مواجه می شوند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر (لذت متن)
روز شنبه، همین که مادرش وارد اتاقش شد، گفت:" برادلی، بجنب! می خواهیم به یک سلمانی واقعی برویم!" او این عبارت را با لحنی گفت که انگار سلمانی، شگفت انگیز ترین جای دنیاست!