کتاب مترو 2035

Metro 2035
کد کتاب : 1861
مترجم :
شابک : 978-600182348-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 711
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 31 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش در آمریکا و اروپا

معرفی کتاب مترو 2035 اثر دمیتری گلوخوفسکی

کتاب مترو 2035، رمانی نوشته ی دمیتری گلوخوفسکی است که اولین بار در سال 2015 وارد بازار نشر شد. این کتاب، داستان آرتیوم، قهرمان این مجموعه را ادامه می دهد و به پایان می رساند. میلیون ها طرفدار در سراسر جهان چندین سال منتظر عرضه ی این رمان بوده اند. کتاب مترو 2035 برای آن دسته از مخاطبینی که از ابتدا ماجراجویی های آرتیوم را دنبال کرده اند، بخش پایانی به یاد ماندنی و قدرتمندی را تدارک دیده است. این رمان جذاب برای خوانندگان ناآشنا با این مجموعه نیز جذاب خواهد بود و آن ها را با دنیای منحصر به فردی آشنا می کند که دل میلیون ها نفر را در نقاط مختلف دنیا برده است. مجموعه رمان های مترو به فروش چند میلیون نسخه ای دست یافته و به 37 زبان ترجمه شده اند. این مجموعه کتاب ها در دنیای بازی های ویدیویی نیز کاملا شناخته شده هستند و سه بازی ویدیویی بر اساس آن ها ساخته شده است.

کتاب مترو 2035

دمیتری گلوخوفسکی
دیمیتری گلوخوف، زاده ی ۱۲ ژوئن ۱۹۷۹، روزنامه نگار و رمان نویس است که داستان های سیاسی اجتماعی می نویسد. او اولین رمانش را تحت عنوان ۲۰۳۳ Metro در سن هجده سالگی منتشر کرد. او این رمان را در سال ۲۰۰۲ میلادی به صورت رایگان در وب سایت شخصی اش منتشر کرد که بالغ بر سه میلیون مخاطب در سراسر جهان پیدا کرد. در سال ۲۰۰۵ ای-گیمز اقدام به ساخت یک بازی رایانه ای با همین عنوان کرد و در سال ۲۰۱۰ آن را منتشر ساخت. این بازی بعد از انتشار توانست امتیاز 9 از 10 را از سایت های محبوب IGN و gamespot دریافت کند.در ...
نکوداشت های کتاب مترو 2035
Modern Russia hidden behind the post-apocalyptic book.
روسیه ی مدرن، پشت این کتاب پساآخرالزمانی پنهان شده است.
Kyiv Post

A good ending to an excellent series.
پایانی خوب بر مجموعه ای عالی.
Audible

A dark, realistic vision of a world decimated by nuclear warfare.
تصویری تاریک و واقع گرایانه از جهانی ویران شده به وسیله ی جنگ هسته ای.
Trusted Reviews

قسمت هایی از کتاب مترو 2035 (لذت متن)
به چه روش دیگه ای می خوای سربازت رو تحت کنترل داشته باشی؟ باید همیشه حواسش به چیزی پرت بشه. مهار بشه. یه جوری هدایت بشه. باید یه تفکری بهش تحمیل بشه. دین یا ایدئولوژی. باید همیشه واسش دشمن هایی تراشید. بدون دشمن نمی تونه زندگی کنه! بدون اون ها به هیچ وجه کامل نیست!

ما به هیچ چیز از اون غرب فاسد نیاز نداریم، صبور خواهیم بود، یه جوری از پسش بر میایم-مهم ترین چیز اینه.