کتاب آخرین وداع

Her Last Goodbye
کتاب دوم مجموعه «مورگان دین»
کد کتاب : 1979
مترجم :
شابک : 978-600-182-344-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 31 اردیبهشت

از پرفروش ترین کتاب های آمازون

کتاب دوم مجموعه «مورگان دین»

معرفی کتاب آخرین وداع اثر ملیندا لی

کتاب آخرین وداع، رمانی نوشته ی ملیندا لی است که اولین بار در سال 2017 چاپ شد. مادری جوان به نام چلسی کلارک برای گذراندن شبی با دوستانش خانه را ترک می کند... و ناپدید می شود. خانواده اش می دانند که او هرگز به خواست خود دو فرزند کوچکش را رها نخواهد کرد. همسر چلسی، که متهم ردیف اول هم هست، مورگان دین را استخدام می کند تا همسرش را پیدا کند و بی گناهی او را نیز به اثبات برساند. مورگان به عنوان مادری مجرد، با خانواده ی چلسی احساس همدردی می کند و تصمیم می گیرد تا هرطور که شده، چلسی را پیدا کند. مورگان برای انجام این کار از کارآگاه خصوصی، لنس کروگر کمک می گیرد. اما این دو شخصیت هرچه بیشتر در اعماق این حادثه کاوش می کنند، تحقیقاتشان خطرناک تر و مرگبارتر می شود. زمانی که مورگان درمی یابد که کسی در حال تعقیب اوست، همه چیز، و همه کس، در زندگی اش با تهدیدی جدی مواجه می شود.

کتاب آخرین وداع

ملیندا لی
ملیندا لی، نویسنده ای آمریکایی است. او قبل از نویسندگی در بانک کار می کرد و نوشتن را به عنوان راهی برای تمدد اعصاب خود به هنگام بزرگ کردن فرزندانش آغاز نمود. لی پس از مدتی، کار خود در بانک را رها کرد و تمرکز خود را بر روی نویسندگی گذاشت. اولین رمان او نامزد دریافت جایزه ی بهترین کتاب اول توسط «انجمن بین المللی نویسندگان داستان های تریلر» شد.
نکوداشت های کتاب آخرین وداع
An eerie and scary tale.
داستانی عجیب و ترسناک.
Fresh Fiction

Everything you'd want in a book. Superb.
تمام چیزی که از یک کتاب می خواهید. خارق العاده.
Library Thing

قسمت هایی از کتاب آخرین وداع (لذت متن)
سر و کله ی کورتیس پس از چند ثانیه پیدا شد. در چهل و پنج سالگی، جوانتر از چیزی به نظر می رسید که لنس انتظار داشت. چیزی در کلمه ی «حسابدار» باعث شده بود لنس به مردان مسن و دفترهای بزرگ و خاک گرفته ی حسابداری فکر کند. اما موهای قهوه ای و روشن کورتیس با تارهای طلایی، و نه خاکستری، همراه بود و مثل یک ورزشکار راه می رفت.

هرچیزی که می توانی به من بگویی، کمکم خواهد کرد. می دانم اینجا گیر افتاده ای. نمی توانی صددرصد توجهت را روی پرونده ی چلسی بگذاری. شارپ و کروگر، بازرس هایی باتجربه هستند که می توانند تمام تمرکز خود را روی پیدا کردن چلسی بگذارند. تو نه قدرتش را داری نه پولش را.

مورگان در این باره تردید داشت. سگ های پیر می توانستند ترفندهای جدید یاد بگیرند اما او این باور را درباره ی انسان ها نداشت.