کتاب راز اسب های توی آینه

The Secret Horses of Briar Hill
کد کتاب : 22738
مترجم :
شابک : 978-6004625470
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 205
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 29 اردیبهشت

اسب های مخفی بیمارستان بریار هیل
The Secret Horses of Briar Hill
کد کتاب : 30324
مترجم :
شابک : 978-9644087134
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 277
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 29 اردیبهشت

معرفی کتاب راز اسب های توی آینه اثر مگان شپرد

کتاب «راز اسب های توی آینه» رمانی نوشته «مگان شپرد» است که نخستین بار در سال 2016 وارد بازار نشر شد. راوی دوازده ساله داستان، «امالین»، پس از ابتلا به بیماری سل، دوران نقاهت خود را در بیمارستانی در بریتانیا می گذراند. «امالین» از محصور شدن میان دیوارهای بیمارستان ناراحت است و به همین خاطر، مخفیانه به باغ درون محوطه بیمارستان می رود. او مطمئن است که اسب هایی بالدار را درون آینه های بیمارستان می بیند، و وقتی اسبی با بال شکسته از جهان آینه ها می گذرد و در باغ در مقابل او ظاهر می شود، «امالین» تصمیم می گیرد از این اسب در مقابل یک اسب سیاه شرور محافظت کند.

کتاب راز اسب های توی آینه


ویژگی های کتاب راز اسب های توی آینه

از کتاب های برگزیده سال به انتخاب Kirkus Reviews

مگان شپرد
مگان شفرد پرفروش ترین نویسنده و مدال کارنگی مدال نیویورک تایمز در کتابفروشی مستقل خانواده اش در کوههای آبی ریج بزرگ شد. او نویسنده بسیاری از رمان های معتبر رده نوجوان و جوان است که از جمله آنها می توان به سریال The Madman's Daughter ، سریال Cage ، The Horsees of Briar Hill و سریال Grim Lovelies اشاره کرد. او اکنون در یک مزرعه 125 ساله در خارج از آسویل، کارولینای شمالی به همراه همسر و پسرش، دو گربه، مرغ ، زنبور و یک سگ مخصوصاً کرک شدهزندگی می کند و می نویسد.
نکوداشت های کتاب راز اسب های توی آینه
A deeply moving novel, set during WWII.
رمانی عمیقا تکان دهنده که در طول جنگ جهانی دوم رقم می خورد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

The magical realism is reminiscent of the Chronicles of Narnia.
رئالیسم جادویی این اثر، یادآور کتاب «ماجراهای نارنیا» است.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

With a clear, gripping, flawless prose.
با نثری گویا، گیرا، و بی نقص.
Shelf Awareness Shelf Awareness

قسمت هایی از کتاب راز اسب های توی آینه (لذت متن)
برای همین اول صبح بیدار می شوم و یواشکی می روم بیرون، با این که می دانم خدا همه چیز را می بیند و ممکن است به «خواهر کانستنس» بگوید. از گنجه یک شلغم برمی دارم، می گذارم توی جیب کتم و از دیوار باغ بالا می روم. هی ترسم بیشتر می شود که نکند اسب دیگر آنجا نباشد، اما هست. کنار ساعت آفتابی طلایی ایستاده که گل های خاردار کم کم دارند از دید پنهانش می کنند، مثل خیلی چیزهای دیگر.

صدای نزدیک شدنم را می شنود. از خاراندن خودش دست برمی دارد. پوزه خاکستری زیبایش را می چرخاند و از میان مه نگاهم می کند. این بار معجزه آساتر از آن چیزی است که به یاد می آورم.

نمی دانم وقتی رو به من به آینه نگاه می کند، چه چیزی را می بیند. نمی دانم آیا دنیای توی آینه با دنیای ما فرقی هم دارد: نمی دانم آن طرف هم سرما همان سرما است و گرما همان گرما و آیا خطکش های «خواهر کانستنس» به همان اندازه که اسب ها نشان می دهند، خوشمزه اند یا نه؟