کتاب خاطرات من از سفر به انتهای دنیا

My Diary from the Edge of the World
کد کتاب : 95460
مترجم :
شابک : 978-6227929331
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

سفر به انتهای دنیا
My Diary from the Edge of the World
کد کتاب : 23155
مترجم : آرزو ویشکا
شابک : 978-6004621083
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 340
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 27
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

خاطرات من از سفر به انتهای دنیا
My Diary from the Edge of the World
کد کتاب : 68778
مترجم :
شابک : 978-6226877886
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 275
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

سفر به انتهای دنیا
My Diary from the Edge of the World
کد کتاب : 134739
مترجم :
شابک : 978-6227869514
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

معرفی کتاب سفر به انتهای دنیا اثر جودی لین اندرسون

کتاب سفر به انتهای دنیا به عنوان یکی از بهترین کتابهای هفته ناشر از نیویورک معرفی شد. جودی لین اندرسون نویسنده پرفروش تایمز سه گانه May Bird با علم ، افسانه ، جادو و زیبایی عجیب عجایب روزمره می درخشد.

گراسی لاک وود با روحیه ، تمام زندگی خود را در کلیفدن ، ماین زندگی کرده است. او یک دختر معمولی در یک جهان غیر معمولی است: کسی که به پیروزی در جنگ داخلی کمک می کند.

از نظر گریسی ، همه چیز بسیار عادی است ... تا اینکه ابری می آید که به دنبال برادر کوچکش سام می رود و زندگی در شهر کوچک خود را زیر و رو می کند.
چنین ابری بر بالای خانه گریسی ظاهر می شود ، خانواده معتقدند که این امر برای برادر کوچکتر بیمار سام ، ایجاد شده است. یک شانس آنها برای پیشی گرفتن از مرگ او عبور از "دنیای فوق العاده" است. پدر وی ، دانشمندی تا حدی غیر قابل اعتماد معتقد است که جهانی موازی وجود دارد ، جهانی که انسان بدون ابر مرگ و سایر خطرات موجود در دنیای خود رشد می کند. وقتی لاک وودها یک وینباگو را برای فرار از شهر خود به دنبال "دنیای خارق العاده" خریداری می کنند ، خوانندگان کتاب سفر به انتهای دنیا با یک ماجراجویی مدرن پر از سرگرمی و پر سرعت رو به رو می شوند. طرفداران "هری پاتر" از این فانتزی بزرگسالانه دلنشین ، تلخ و شیرین و همیشه باهوش لذت خواهند برد.

کتاب سفر به انتهای دنیا


ویژگی های کتاب سفر به انتهای دنیا

نامزد جایزه Keystone برای کتاب خواندن سال 2017

جودی لین اندرسون
جودی لین اندرسون (زاده 1953) نویسنده کودک آمریکایی است. اندرسون در شمال نیوجرسی بزرگ شد. در کالج دانشگاه مریلند شرکت کرد و در آنجا از لیسانس ادبیات انگلیس فارغ التحصیل شد. وی در ادامه برای دریافت یک MFA در زمینه نویسندگی و ادبیات از کالج Bennington اقدام کرد. او کار خود را در کتابها به عنوان سردبیر کتاب در هارپر کالینز در نیویورک آغاز کرد. از آن زمان او به نوشتن داستان برای جوانان مشغول شده و رمانی پرفروش در نیویورک تایمز داشته است. او مدت زمان زندگی در جورجیا و واشنگتن دی سی را گذراند اما در...
قسمت هایی از کتاب سفر به انتهای دنیا (لذت متن)
بالای تپه نشسته ام و به شهر کلیفتون ایالت مین نگاه می کنم. یک روز در اوایل پاییز است و تا این لحظه کسی متوجه نشده من جایی هستم که نباید باشم. امروز از آن روزهاست که ابر و خورشید دنبال هم کرده اند. این جا نشسته ام، به ستون سنگی فروریخته ای تکیه داده ام و نسیم دلپذیری با موهایم بازی می کند و...

روی تپه برگشته ام. فکر کنم این جا پاتوق مورد علاقهٔ من برای نوشتن و ثبت زندگی ام باشد. مادر، سم موش موشک را به مطب دکتر برده و پدر هم حواسش به این نیست که من کجا هستم، چون در خانه روی اختراع جدیدش که اسمش را آنتروپی گذاشته، کار می کند (نمی توانم کلمه ای کسل کننده تر از این اسم را تصور کنم). عکس پدر امروز توی روزنامه بود؛ درست بین مقاله ای دربارهٔ مجتمع تفریحی جدیدی در واترویل که یک غول در بین نیروهای امنیتی اش بود و فراخوان جلسه ای دربارهٔ انجمن بانوان لحاف دوز. تصویری از پدرم بود با عنوانی در زیرش: مجمع هواسنجی آپر مین، تئودور لاک وود را به دلیل وجود اختلافات فلسفی برکنار می کند.

فکر کنم این قضیه، ماجرای دیروز دایری کویین را توضیح می دهد: پدر تازه می خواست برایمان بستنی بخرد (طعم شکلاتی تافی هیف برای من، بیسکوییتی اوریو برای میلی، ام اند ام برای سم و مثل همیشه، تارت گیلاس برای مادرم) که مردی پای صندوق آمد و پول سفارش ما را حساب کرد. پدرم با سردرگمی نگاهش می کرد و برای این که مودب به نظر برسد، لبخند می زد. مرد گفت: «به زودی از کارت اخراج می شی و به هر کمکی نیاز پیدا می کنی.»