کتاب نخ نامرئی

The Invisible String
کد کتاب : 24785
مترجم :
شابک : 978-6004628273
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 37
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 29 اردیبهشت

طناب نامرئی
The Invisible String
کد کتاب : 33351
مترجم :
شابک : 978-6009890729
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 42
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نخ نامرئی اثر پاتریک کارست

دوقلوها جرمی و لیزا بعد از اینکه مادرشان به آن ها گفت همه ی ما با نخی نامرئی به هم متصیلم، گفتند که این غیرممکن است. با نگاهی حیرت زده پرسیدند که این چه جور نخی است؟ مادرشان جواب داد که نخی نامرئیست از جنس عشق. و این شروع داستان نخ نامرئی به قلم پاتریک کارست است. داستانی از گره ای که واقعا افراد را به هم وصل می کند. نخ نامرئی از قلبی به قلب دیگر می رسد. آیا همه یک نخ نامرئی دارند؟ اصلا این نخ تا کجا می رسد؟ آیا هرگز از بین می رود؟ همه اش را در این کتاب دوست داشتتنی بخوانید.
نخ نامرئی راهیست ساده برای غلبه بر هراس تنهایی و از دست دادن و جدایی با تصاویری خیال انگیز که کودک به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و آن را به خاطر می آورد. قصه ای گرم و دل انگیز که به پیر و جوان درسی می آموزد؛ و آن درس این است که ما هیچوقت تنهای تنها نیستیم و به کودکان و حتی بزرگسالان یادآوری می کند که عشق ماورای هرچیزی است که ما بتوانیم تصورش را بکنیم.
این کتاب که به طور به خصوص برای کودکان نوشته شده، به ترس آن ها از جدا شدن از عزیزانشان اشاره می کند و نخ نامرئی مخصوصا داستانی باورپذیر و متقاعد کننده در دنیای نامطمئن امروز است. داستانی که نشان می دهد با وجود اینکه ممکن است عصبانیت و فاصله و حتی مرگ ما را از افرادی که به آن ها اهمیت می دهیم جدا کند، عشق ارتباطی تمام نشدنی است که همه ی ما و در گستره ای عظیم تر همه ی جهان را به همدیگر وصل می کند. تمام والدین و کودکانی که به دنبال حس اطمینان و آرامش ناشی از قدرت برتر عشق و محبت اند مخاطب این کتاب هستند. مخاطب عشقی که چون نخ نامرئی زمانی که زندگی، افراد را به چالش می کشد، آن ها را آرام کرده و به هم متصل می کند.

کتاب نخ نامرئی

پاتریک کارست
پاتریس کارست متولد 5 ژوئیه سال 1959 در لندن ، کتابهای کلاسیک پرفروش کودکان است.
نکوداشت های کتاب نخ نامرئی
The Invisible String by Patrice Karst is a heartwarming story that reassures children that even though they can't always be with a loved one, they're always in each other's hearts. Whenever a child thinks about a family member, THE INVISIBLE STRING gives a tug. This book is an excellent way to begin the conversation about death. The gentle story illustrates that we are still connected by love even after someone passes.
نخ نامرئی داستانی دلگرم کننده از پاتریک کارست است؛ این داستان به کودکان اطمینان خاطر می دهد که اگرچه نمی توانند همیشه در کنار عزیزانشان باشند، اما همیشه در قلب یکدیگر هستند. هر زمان که کودکی به عضوی از خانواده ی خود می اندیشد، نخ نامرئی می جنبد و تقلا می کند. این کتاب یک راه عالی برای شروع مکالمه درباره ی مرگ است. این قصه ی لطیف نشان می دهد که ما حتی پس از دست رفتن عزیزانمان به وسیله ی عشق به آن ها متصلیم.
Parents Magazine

The Invisible String is part of my social skills/feelings book purchases. This is a story about how twins realize there is an invisible string connecting all people who love one another… you can feel it in your heart and always be connected, even from afar. Beautiful. Delicate. Perfect for: dealing with loss, moving, friendship issues, family problems, nighttime fears… Quite the special book.
کتاب نخ نامرئی مربوط به بخش خرید کتاب های احساسات و مهارت های اجتماعی من است. داستان درباره ی دوقلوهایی است که متوجه می شوند چطور یک نخ نامرئی تمام کسانی که یکدیگر را دوست دارند به هم وصل می کند. همواره این حس اتصال در قلب وجود دارد حتی وقتی که از هم دوریم. زیبا؛ ظریف و مناسب برای دست و پنجه نرم کردن با فقدان عزیزان، جابجایی، مشکلات در دوستی، مشکلات خانوادگی و ترس های شبانه، این کتاب یک کتاب استثنائی است.
Styling Librarian

If I could only have one book to use for counseling purposes, this would be it. This book is extremely versatile. It can be used for any type of separation, loss. The premise of the book is that we are all connected by an invisible string. Even though it is invisible, you can feel it with your heart. Everyone has an invisible string, and it can reach anywhere, even heaven. The book's message is that no one is ever alone, even when their loved one is not physically present.
اگر می شد یک کتاب را برای اهداف مشاوره ای استفاده کرد، این کتاب همان است. این کتاب همه کاره است. می تواند برای هر مدلی از جدایی و فقدان استفاده شود. اساس داستان بر این است که ما همه با نخی نامرئی به هم متصلیم. با اینکه نامرئی است اما در دل احساس می شود. همه یک نخ نامرئی دارند که می تواند به هرجایی حتی بهشت هم برسد. پیام داستان این است که هیچکس تنهاست حتی اگر عزیزانش در کنار او حضور فیزیکی نداشته باشند.
United Way-Life Lessons for Little Ones

قسمت هایی از کتاب نخ نامرئی (لذت متن)
یه نخ نامرئی هست که ما رو به آدم هایی که دوستشون داریم وصل می کنه. مهم نیست چند سالته یا کجای دنیا زندگی می کنی... نخ نامرئی تو تا اونور دنیا هم میره تا تو رو به کسایی که ا ون ها رو دوست داری وصل کنه. وقتی دلت برای کسی که دوستش داری تنگ می شه... نخ نامرئی بین تو و قلب اون کشیده میشه و وقتی اون تو قلبش به یاد تو میفته، نخ نامرئی رو تو قلبت احساس می کنی.