کتاب فلسفه دلوز

Essays on Deleuze
کد کتاب : 32071
مترجم :
شابک : 978-6004367875
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 870
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فلسفه دلوز اثر دانیل وارن اسمیت


ژیل دلوز فیلسوف فرانسوی است که از سال های اولیه 1950 تا زمان مرگش در سال 1995 به نوشتن در زمینه ی فلسفه، ادبیات، فیلم و هنرهای زیبا پرداخت. از مهم ترین آثار او می توان به دو جلد از مجموعه ی سرمایه داری و اسکیزوفرنی یعنی ضد اودیپ و هزار فلات اشاره کرد.
در کتاب فلسفه ی دلوز وارن اسمیت، نویسنده و استاد فلسفه ی فرانسوی، تفسیر مقاله های جدید و کلاسیک را برای اولین بار در یک جلد جمع آوری می کند.
کتاب اسمیت با تلفیق مهمترین نوشته های دلوز در 15 سال گذشته و همچنین دو مقاله کاملا جدید ، "در مورد تبدیل شدن به مفاهیم" و "ایده باز" ، رساله قطعی اش در مورد دلوز است.کتاب فلسفه ی دلوز همچنین مباحثی چون استفاده ی دلوز از تاریخ فلسفه ، نظام فلسفی وی ، و چندین مفهوم از دلوز و موقعیت او در فلسفه معاصر را به خوبی پوشش می دهد.
مقاله های اسمیت مرجع مکرر دانشجویان و دانش پژوهانی است که بر روی دلوز کار می کنند ، و دن اسمیت به عنوان مفسر برجسته جهان در مورد دلوز شناخته می شود. چندین مقاله ی او در حال حاضر به عنوان آثاری برجسته در این زمینه شناخته شده اند ، به ویژه مواردی که در مورد آلن بدیو و ژاک دریدا وجود دارد. برای هر کسی که به فلسفه دلوز علاقه مند است ، این کتاب یک کتاب ضروری و مفید است.
کتاب فلسفه ی دلوز را سید محمد جواد سیدی ترجمه کرده و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است.

کتاب فلسفه دلوز

دانیل وارن اسمیت
دانیل دبلیو (Daniel W. Smith) اسمیت استاد فلسفه در دانشگاه پوردو و یکی از برجسته ترین مفسران جهان در مورد دلوز است. او ترجمه آثار خود، ویرایش مجموعه ها و نوشتن مقالات متعدد در مورد دلوز رانجام داده است.
نکوداشت های کتاب فلسفه دلوز
'Essays on Deleuze' clearly marks an important landmark in the study of Deleuze’s philosophy.
کتاب فلسفه ی دلوز به روشنی نقطه عطف مهمی در مطالعه فلسفه دلوز است.
Kenneth Noe

No reader can fail to benefit from an engagement with Smith’s groundbreaking interpretation.
هیچ خواننده ای نیست که نتواند از تعامل با تفسیر پیشگامانه اسمیت بهره مند شود.
James Williams

قسمت هایی از کتاب فلسفه دلوز (لذت متن)