کتاب بزن روی درخت جادویی

Tap the Magic Tree
کد کتاب : 43384
مترجم :
شابک : 978-6004629782
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

بزن روی درخت جادویی (شومیز)
Tap the Magic Tree
کد کتاب : 136711
مترجم :
شابک : 978-6222743444
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

معرفی کتاب بزن روی درخت جادویی اثر کرستی میتسون

کتاب تصویری تعاملی تحسین‌شده درباره تغییر فصول.
نیویورک تایمز می‌گوید: «این کتاب ثابت می‌کند که شما به برنامه‌ها برای تعامل نیاز ندارید». این نسخه کتاب تخته ای برای دست های کوچک مناسب است.
هر کتابی به شما نیاز دارد که ورق بزنید. اما هر کتابی نیازی به ضربه زدن، تکان دادن،و یا حتی بوسیدن آن ندارد. نوآورانه و جاودانه، این کتاب از شما می‌خواهد به یک درخت تنها کمک کنید تا با فصول تغییر کند. اکنون این تعاملی و جادویی است!
با یک درخت قهوه ای برهنه شروع می شود. اما روی آن درخت ضربه بزنید، ورق بزنید و یک برگ سبز روشن جوانه زد! دوباره ضربه بزنید—یک، دو، سه، چهار—و چهار برگ دیگر در صفحه بعد رشد کرده است. دست بزنید، دست بزنید، تکان دهید، تکان دهید، و شکوفه ها را ببینید، سیب ها رشد می کنند و برگ ها با نسیم پاییزی دور می شوند. هنر کلاژ و آبرنگ تداعی کننده سادگی درخشان لوئیس اهلرت و اریک کارل است. کریستی متسون با ترکیب یک روح بازیگوش و حس شگفتی در مورد طبیعت، یک کلاسیک مدرن جدید خلق کرده است که در هر فصل و هر زمان داستان برنده است!
و پیگیری را از دست ندهید، درخشان ترین ستاره را لمس کنید!

کتاب بزن روی درخت جادویی


ویژگی های کتاب بزن روی درخت جادویی

نامزد جایزه ایندیانا سال 2015

کرستی میتسون
کرستی میتسون (متولد 14 ژوئیه 1975) نویسنده ای است که در سانفرانسیسکو و بوستون زندگی می کند. کارهای او درBody & Soul ، Glamour ، Shape ، Boston ، San Francisco ، Yoga Journal و The Boston Globe Magazine ظاهر شده است.
نکوداشت های کتاب بزن روی درخت جادویی
Proves you don’t need apps for interactivity. [A] child makes the seasons change by following Matheson’s instructions; each turned page shows the result. You can imagine this book wearing out after repeated tapping, swishing, counting and shaking, but you won’t ever have to recharge its battery.
ثابت می کند که برای تعامل نیازی به برنامه ندارید. [یک] کودک با پیروی از دستورالعمل های متسون، فصول را تغییر می دهد. هر صفحه برگشتی نتیجه را نشان می دهد. می توانید تصور کنید که این کتاب پس از ضربه زدن، چرخیدن، شمردن و تکان دادن مکرر فرسوده شده است، اما هرگز نیازی به شارژ مجدد باتری آن نخواهید داشت.
New York Times New York Times

Although simple in presentation with ample white space, the artwork provides a glorious rendition of the four seasons of a tree. No iPad is needed to make this interactive book totally satisfying.
اگرچه از نظر ارائه ساده با فضای سفید فراوان است، این اثر هنری نمایشی باشکوه از چهار فصل یک درخت ارائه می کند. هیچ آی پدی مورد نیاز نیست تا این کتاب تعاملی کاملا رضایت بخش باشد.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب بزن روی درخت جادویی (لذت متن)
اول درخت خشک است. بعد تو می زنی رویش، تکانش می دهی، دست می زنی، فوتش می کنی و... آن وقت است که درست جلوی چشمانت جادو اتفاق می افتد...