کتاب مرغ غریب عشق

The Strange Bird of Love
کد کتاب : 47005
شابک : 978-9641216308
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 خرداد

معرفی کتاب مرغ غریب عشق اثر نصرالله قادری

قادری نویسندۀ کتاب، با اشاره به زبان مورد استفاده در کتاب گفت: در میانه راه، وقتی کتاب را به آقای شاه آبادی دادم، ایشان در مشورت با بزرگان به این نتیجه رسیده بودند که زبان کتاب سخت است و برای عامه مناسب نیست و از من درخواست کردند که با زبان ساده تری بیان کنم.
قادری ادامه داد: اما وقتی کتاب را به اعضای خانواده برای مطالعه دادند، نظرشان تغییر کرد و گفتند که با همین روال ادامه دهیم. حتی من به ایشان پیشنهاد دادم که کتاب را به روستای رستم آباد و به مسجدی که شهید شاه آبادی در آن نماز می خواندند ببریم و بعد از نماز برای اهالی روستا بخوانیم. مخاطب رمان من عموم مردم هستند، رمان به گونه ای شاعرانه و عاشقانه برای همۀ مخاطبین نوشته شده است.

کتاب مرغ غریب عشق

نصرالله قادری
نصرالله قادری متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۳۹، نویسنده، کارگردان، منتقد، استاد دانشگاه، سردبیر ماهنامه تخصصی نمایش، مدیر انتشارات نمایش، عضو کانون ملی منتقدان تئاتر ایران وابسته به A.I.C.T، عضو کانون مدرسان خانه سینما، تحصیلات: فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی تئاتر، مرکز آموزش هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لیسانس کارگردانی سینمای دانشگاه هنر، فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دانشگاه تربیت مدرس و دارنده‌ی نشان درجه یک هنری معادل دکتری