کتاب هوش هیجانی و روانشناسی تاریک

Emotional intelligence and dark psychology
  • 15 % تخفیف
    135,000 | 114,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
کد کتاب : 55509
مترجم :
شابک : ‫‬‬‭978-6222462680
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 22 خرداد

معرفی کتاب هوش هیجانی و روانشناسی تاریک

در طول سال‌ها، باور عمومی بود که آی کیو یا هوش ذهنی، تنها عامل موثر در میزان موفقیت انسان‌هاست. اما امروزه پژوهش‌ها و مطالعات علمی نشان می‌دهند که آی کیو تنها یک شاخص از عوامل تعیین‌کننده‌ای نیست که به موفقیت فردی و حرفه‌ای افراد کمک می‌کند. به عبارت دیگر، وجود هوش هیجانی در سطوح مختلف زندگی بسیار موثر و حیاتی است. هوش هیجانی به معنای توانایی مدیریت احساسات، کنترل تنش‌ها، و پرورش امید و خوش‌بینی در مواجهه با موانع و چالش‌های زندگی است.

در کتاب حاضر، شما با تمامی ابزارها و راهکارهای ضروری برای تقویت و ارتقاء هوش هیجانی آشنا می‌شوید. این کتاب یک راهنمای جامع است که به شما کمک می‌کند عوامل مهمی که در تشکیل هوش هیجانی تاثیرگذار هستند را درک و شناخت کنید. شما خواهید آموخت که چگونه با مدیریت احساسات خود، کنترل تنش‌ها و افزایش امید و انگیزه خود، می‌توانید به بهبود زندگی خود بپردازید.

به عبارت دیگر، این کتاب به شما این امکان را می‌دهد که با تحلیل و تقویت هوش هیجانی خود، تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای در زندگی خود ایجاد کنید. شما خواهید دانست که هوش هیجانی چگونه در تصمیم‌گیری‌های روزمره شما نقش می‌آفریند و به شما امکان می‌دهد یک زندگی پر از آرامش، موفقیت و خوشبختی را تجربه کنید. تا زندگی‌ای بی‌نظیر و پر از موفقیت را بسازید.

کتاب هوش هیجانی و روانشناسی تاریک

دسته بندی های کتاب هوش هیجانی و روانشناسی تاریک