کتاب شرلوک هولمز و بیوه سیاه

Sherlock Holmes and the Black Widower
کد کتاب : 82101
مترجم :
شابک : 978-6222019686
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شرلوک هولمز و بیوه سیاه اثر کایران مک مولن

کتاب «شرلوک هولمز و بیوه سیاه» رمانی نوشته «کایران مک مولن» است که اولین بار در سال 2019 به چاپ رسید. در سال 1908 «هولمز» خود را بازنشسته در نظر می گرفت. «واتسون» نیز یک بار دیگر به کار خصوصی روی آورده و مجرد بود. خانم «هادسون» به «ساسکس» رفته بود تا به عنوان مسئول نگهداری از خانه به «هولمز» کمک کند. اما دست سرنوشت تصمیم داشت که «مارتا هادسون» و «جان واتسون» در کنار هم قرار بگیرند. وقتی دکتر «واتسون» به «مارتا هادسون» پیشنهاد ازدواج می دهد، رویدادهای عجیبی رقم می خورد که فقط «شرلوک هولمز» می تواند از پس رویارویی با آن ها برآید. «واتسون» تا پیش از این سه همسر داشته که همگی در شرایطی غیرعادی جانشان را از دست داده اند. یکی از خویشاوندان «مارتا»، «کالم کمبل»، فکر می کند کاسه ای زیر نیم کاسه است. آیا «واتسون» صرفا بدشانسی آورده یا مرگ همسرانش، مشکوک به نظر می رسد؟ «هولمز» اکنون باید از بهترین دوستش دفاع کند.

کتاب شرلوک هولمز و بیوه سیاه

نکوداشت های کتاب شرلوک هولمز و بیوه سیاه
Engrossing and entertaining.
جذاب و سرگرم کننده.
Biblio

By far, this is Kieran's best!
این کتاب با اختلاف، بهترین اثر «کایران» است!
Thrift Books

An absolute recommendation for Sherlock Holmes fans.
اثری که به طرفداران «شرلوک هولمز» کاملا توصیه می شود.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب شرلوک هولمز و بیوه سیاه (لذت متن)
سال 1903 یکی از اولین سال های قرن جدیدی بود که در آن، اغلب بخش های جهان در صلح بود. «بوکسورها» در چین و «بوئرها» در آفریقای جنوبی با استفاده از زور، سرکوب شده بودند.

بقیه جهان نیز در صلحی نسبی قرار داشت. ایرلندی ها طبق معمول در پارلمان سر و صدا می کردند، ارتباط رادیویی میان دو سوی اقیانوس اطلس برقرار شده بود، «برادران رایت» در آمریکا پرواز دگرگون کننده خود را عملی کرده بودند.

و «توماس ادیسون» به فیلی به نام «تاپسی» شوک الکتریکی وارد کرده بود تا ثابت کند جریان متغیری که توسط «وستینگ هاوس» مورد استفاده قرار داشت، بسیار خطرناک تر از سیستم جریان مستقیم خودش بود. سال آرامی به نظر می رسید.