کتاب بهترین شکل ممکن

The best form
کد کتاب : 10874
شابک : 9786002296849
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 115
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 27 اردیبهشت

معرفی کتاب بهترین شکل ممکن اثر مصطفی مستور

کتاب بهترین شکل ممکن نوشته ی مصطفی مستور ، مجموعه ای است شامل ۶ داستان که هر کدام از داستان ها در یکی از شهرهای شیراز، تهران، مشهد، اهواز، اصفهان و بندر انزلی رخ می دهد. یکی از ویژگی های بارز این کتاب جنبه سینمایی داستان هاست که آن را از دیگر آثار این نویسنده متمایز می کند. کتاب ترکیبی از سینما و ادبیات است و دارای سبک نوشتاری متفاوتی نسبت به آثار قبلی مستور است که شاید موفق ترین اثر مصطفی مستور حتی در کنار دیگر آثار پرفروش وی مانند روی ماه خداوند را ببوس رقم بخورد. روایت هایی صمیمی و ساده از زندگی دارد، روایت هایی که دوران عاشقی را تداعی می کند، دورانی که همه خاطرات تلخ و شیرینش را تجربه کرده اند. شاید گذاشتن نام شهرهای مختلف بر داستان ها به همین دلیل باشد که عشق ها در هر نقطه و شهری می توانند اتفاق بیفتند و هر جا که رخ دهند تازه و غیرقابل پیش بینی اند.

کتاب بهترین شکل ممکن

مصطفی مستور
مصطفی مستور، زاده ی سال ۱۳۴۳، داستان نویس، پژوهشگر و مترجم ایرانی است. مستور در اهواز به دنیا آمد. او در سال ۱۳۶۷ در رشته ی مهندسی عمران از دانشگاه شهید چمران اهواز فارغ التحصیل شد و دوره ی کارشناسی ارشد را در رشته ی زبان و ادبیات فارسی در همان دانشگاه گذراند. مستور نخستین داستان خود را در سال ۱۳۶۹ نوشت و در همان سال در مجله ی کیان به چاپ رساند. او نخستین کتاب خود را نیز در سال ۱۳۷۷ با عنوان «عشق روی پیاده رو» که شامل ۱۲ داستان کوتاه است، به چاپ رساند.
قسمت هایی از کتاب بهترین شکل ممکن (لذت متن)
آدم ها در زندگی باید خیلی خوش شانس باشند که درست زمانی عاشق کسی شوند که طرف در حال خروج از عشق فعلی اش باشد… آدم ها دلیل روشنی برای عاشق شدن ندارند گرچه برای خروج از آن اغلب دلایل موجهی وجود دارد؛ گیرم یکی از این دلایل عشقی تازه باشد.