کتاب تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم

Everything We Left Behind
(کتاب دوم از مجموعه «همه چیز»)
کد کتاب : 13911
مترجم :
شابک : 978-6003840546
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 29 اردیبهشت

جزو لیست پرفروش ترین کتاب های «آمازون» و «وال استریت ژورنال»

معرفی کتاب تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم اثر کری لانزدیل

کتاب «تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم» رمانی نوشته «کری لانزدیل» است که اولین بار در سال 2017 انتشار یافت. «جیمز دوناتو» چندین سال را در وضعیتی از فراموشی سپری کرده است. او که با نام «کارلوس» در مکزیک زندگی می کند، در طول این سال ها ازدواج کرده، پسری را به فرزندخواندگی پذیرفته و صاحب پسری دیگر نیز شده است. «کارلوس» همچنین همسرش را از دست داده و ارتباطی را با خواهر همسرش شکل داده است. او نمی توانست چیزی را از زندگی قبلی اش با هویت «جیمز» به خاطر آورد، تا این که آسیب های روحی و خاطراتی که باعث شدند او حافظه اش را از دست بدهد، دوباره به سراغش می آیند. او اکنون نمی تواند چیزهایی که را به عنوان «کارلوس» برایش اتفاق افتاده، به یاد آورد—از جمله زنی که عاشقش شد یا دو پسرش که از این اتفاق کاملا ترسیده اند. در این داستان، «جیمز» سعی می کند تا از زندگی خود سر درآورد و «کارلوس» نیز در تلاش است تا مفهوم از بین رفتن خاطراتش را بهتر درک کند و برای رویارویی دوباره با آن آماده شود.

کتاب تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم

کری لانزدیل
آثار لانزدیل در فهرست پرفروش ترین کتاب های آمازون و وال استریت ژورنال قرار گرفته است.اونه تنها نویسنده پرفروش کیندل است بلکه طبق آمار EBook Friendly یکی از 100 نویسنده برتر کیندل در تمام دوران است. کری درام های مستقل و سریال هایی بر پایه احساسات عاطفی می نویسند که خوانندگان آنها را "غیرقابل انکار" و "توطئه های پیچیده" توصیف کرده اند.داستانه های او سرشار از رمز و راز و تعلیق است که برای مخاطبان گسترده و بین المللی جذاب است و به بیست و شش زبان ترجمه شده است. کری بنیانگذار انجمن نویسندگان داستان...
نکوداشت های کتاب تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم
The highly anticipated sequel to Everything We Keep.
دنباله بسیار مورد انتظار کتاب «تمام چیزهایی که نمی گوییم».
Barnes & Noble

It effortlessly blends suspense, mystery, and romance.
این کتاب به شکلی ماهرانه تعلیق، معما و عشق را با هم ترکیب می کند.
Amazon Amazon

An exploration of loss, resilience, and the compelling need to protect the ones we love at all cost.
کاوشی در فقدان، پایداری، و نیاز شدید انسان به محافظت از عزیزان خود به هر قیمت.
Audible

قسمت هایی از کتاب تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم (لذت متن)
مردن خیلی راحت تر از دوباره زنده شدن است. آن همه کاغذبازی برای بازگرداندن هویت آدم کافی است تا جانش دربیاید. شاید باید مرده باقی می ماند. چون اینجا که مطمئنا یک نصفه چیز ارزشمند زهرماری هم برای او باقی نمانده بود.

این فکر با سرعت از ذهنش عبور می کند، درست مثل توپ بیسبالی که طول زمین بیسبال را طی می کند و به دیوار بیرون محوطه کوبیده می شود. درد مبهمی در شقیقه اش حس می کند. سینه اش تبدیل به حفره ای توخالی شده است.

از پنجره دفتر برادرش، «توماس»، در شرکت «دوناتو» به نمای ساختمان های «سن خوزه» در افق خیره می شود. ساختمان های شیشه ای، خورشید رو به غروب را منعکس می کنند؛ نمایشی شاد و زنده از رنگ های طلایی و نارنجی. شش سال و نیم دود شده و به هوا رفته و از لحاظ پزشکی هیچ کاری نمی تواند بکند تا آن زمان از دست رفته را بازیابد. اما روزی که «ایمی» را ترک کرد، طوری به خاطر دارد که انگار همین دیروز بود.