کتاب کی بود؟ کی بود؟ بلند بود قدش هزار و چند بود

Ki bood? Ki bood?
کد کتاب : 106254
تصویرگر :
شابک : 978-9640217924
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 1 خرداد

معرفی کتاب کی بود؟ کی بود؟ بلند بود قدش هزار و چند بود اثر ناصر کشاورز

کتاب «کی بود؟ کی بود؟ بلند بود قدش هزار و چند بود»، نوشته «ناصر کشاورز» و منتشر شده توسط به نشر، یک اثر شعری فوق‌العاده جذاب و آموزنده برای کودکان به حساب می‌آید. این مجموعه شعری تنوع‌پرداز و شیرین، کودکان را با موضوعات متنوعی چون آشپزخانه، میوه‌ها، لوازم التحریر، حمام، بازی‌ها، حیوانات، خانه، و طبیعت آشنا می‌کند. هشت جلد زیبا و جذاب این مجموعه شعری به همراه تصاویر و گرافیک جالب و متفاوت طراحی شده است، که جلب علاقه و توجه گروه سنی الف و ب کودکان را فراهم می‌کند و در کنار این امر، نکات کاربردی بسیاری را به نسل جوان آموزش می‌دهد.

تصاویر زیبا و جذاب این کتاب به همراه شعرها و متن‌های آموزنده کودکان را به دنیایی از آموزه‌ها و مفاهیم پایه آشنا می‌کند. این کتاب علاوه بر تقویت تخیل کودکان، تشویقشان به علاقه‌مندی به خواندن و یادگیری نیز از اهداف اصلی خود نمی‌گذارد. به عنوان یک ابزار تربیتی و آموزشی برجسته، این کتاب می‌تواند به تقویت مهارت‌ها و توانایی‌های کودکان در دنیایی پر از مفاهیم جذاب و شیرین کمک کند.

کتاب کی بود؟ کی بود؟ بلند بود قدش هزار و چند بود

ناصر کشاورز
ناصر کشاورز (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران) شاعر و نویسنده کتاب‌های کودکان است. وی دارای نشان درجه یک هنری است.ناصر کشاورز در پنج سالگی همراه با خانواده راهی دامغان شد. تحصیلات ابتدایی تا دیپلم متوسطه را در دامغان گذراند. وی در سال ۱۳۶۷ در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه پذیرفته شد اما پس از یک ترم تحصیل انصراف داد. ناصر کشاورز یک دختر و یک پسر دارد. دختر او با نام کلاریز کشاورز موسیقی‌دان و نوازنده فلوت است. ناصر کشاورز فعالیت رسمی خود را با مجله کیهان بچه‌ها شروع کرد و نخستین ...
دسته بندی های کتاب کی بود؟ کی بود؟ بلند بود قدش هزار و چند بود