کتاب جیغ نزن مامان یاد بگیر تا یادم بدی

Stop Yelling And Love Me More, Please Mom!
فرزندپروری به سبک مدرن
کد کتاب : 107826
مترجم :
شابک : 978-6001176166
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب جیغ نزن مامان یاد بگیر تا یادم بدی اثر جنیفر ان اسمیت

اگر دائما او را تهدید کنیم، نمی‌توانیم کودکی شاد تربیت کنیم. هیچ والدینی قصد آسیب رساندن به فرزند خود را ندارد، اما این نوع فرزندپروری دقیقا این کار را انجام می دهد. برای تربیت کودکی شاد ابتدا باید خود را بازآموزی کنید. شما باید طرز فکر و واکنش خود را نسبت به رفتار آنها تغییر دهید. شما باید محرک های خود را درک کنید و خود را درمان کنید. تنها در این صورت است که می توانید شروع به بهبود رابطه خود با فرزندان خود کنید.
تصمیم گیری برای مثبت بودن والدین به نفع تمام خانواده شما خواهد بود. متوجه خواهید شد که فرزندانتان می خواهند رفتار کنند و از قوانین شما پیروی کنند. در پایان روز استرس کمتری خواهید داشت. خانه شما شبیه یک منطقه جنگی نخواهد بود. در عوض، می توانید خانه ای پر از آرامش و عشق برای کل خانواده ایجاد کنید.

این کتاب «جیغ نزن مامان یاد بگیر تا یادم بدی» به شما نشان می دهد که چرا والدین سختگیرانه و سهل گیرانه کار نمی کنند. شما خواهید آموخت که چقدر آسان است که سبک فرزندپروری مثبت را بپذیرید. در حالی که یاد می گیرید چگونه یک والدین مثبت باشید، نه تنها رابطه با فرزندان خود را بهبود می بخشید، بلکه خود را نیز در این راه بهبود میدهید.

کتاب جیغ نزن مامان یاد بگیر تا یادم بدی