کتاب واژگان ضروری برای آیلتس

Barron's essential words for the IELTS
کد کتاب : 111996
مترجم :
شابک : 978-6007435755
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب واژگان ضروری برای آیلتس اثر لین لافید

کتاب واژگان ضروری برای آیلتس نوشته لین لافید، یکی از شناخته شده‌ترین و جامع‌ترین کتاب‌ها برای آزمون آیلتس است. اگر قصد ادامه‌ی تحصیل، در خارج از کشور را داشته و یا در صدد مهاجرت هستید، باید در یکی از آزمون‌های استاندارد که در سطح بین‌المللی معتبر باشد، شرکت نمایید.

یکی از رایج‌ترین این آزمون‌ها که نمره‌ی قبولی آن در اغلب کشورها مورد پذیرش است، آزمون آیلتس است. این آزمون مهارت‌های شما را در چهار بخش Listening ،Reading ،Writng، Speaking مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

مهم‌ترین منبع این آزمون، کتاب واژگان ضروری برای آیلتس (Essential Words For the IELTS) است که لین لافید (Lin Lougheed) در هر فصل 20 لغت با ذکر تلفظ دقیق، ترجمه و مترادف انگلیسی آن تهیه کرده است، همچنین یک مثال انگلیسی با ترجمه‌ی فارسی آن با این لغات همراه شده‌اند تا موجب ماندگاری هر چه بیشتر واژه‌ها در ذهن شما گردند. هر چند که این واژه‌ها در آزمون آیلتس بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما شما می‌توانید برای بالا بردن میزان آمادگی و ارتقاء سطح دانش خود در زبان انگلیسی از این کتاب نهایت بهره را ببرید.

کتاب واژگان ضروری برای آیلتس

لین لافید
لین لافید یک چهره شناخته شده ELT است که تخصص خاصی در نوشتن دوره های آمادگی برای TOEIC دارد. او تست های تمرین آکسفورد را برای آزمون TOEIC برای OUP، و همچنین متون آماده سازی TOEIC و مواد مهارتی برای سایر ناشران نوشته است.